Mitäs hommailette juuri, palstailun ohessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kissimi

Aktiivinen jäsen
04.10.2012
1 284
2
36
mikäli oheistoimintaa on. Itse juuri aloin tuota miettimään että tässä samalla nettiä selaan ja teen jotain muuta, kun tajusin mitä teen: pyyhin sälekaihtimista pölyjä vanhoilla alushousuilla ja hyräilen "Ken on heistä kaikkein kaunein" !? :D

Pötköttelen sängyllä, mies ja lapsi vieressä. Lapsi käyttää miestä kiipeilytelineenä ja heppana. Mietitään mitä tänään tehtäisiin :) (mies naureskelee lapselle ettei käytä dovea, viitaten niihin tv mainoksiin)

Mä katselen kun muu perhe syö aamupalaa, odotan, että mies saa kahvinsa juotua ja käy kaatamassa autosta takapenkit, mun maha on tiellä niin, etten itse enää saa.
Sit kuuluu naps ja pam ja mä lähden omille asioille.

Muutto edessä kolmen viikon kuluttua ja pojan vanhoja vauvavaatteita olen käynyt läpi. Aika paljon jää käyttöön myös tälle seuraavalle, joka on tyttö. :) Jos vähän vielä koluaisi kaappeja, sitten voisi mennä lenkille.

Odottelen miestä peltohommista syömään. Kinkkukiusaus siis uunissa. Pyykkiä pessyt pari koneellista, kolmas ois vielä tuolla pesua vailla, mutta kun ulkona sataa vettä prkl!! Tarkotus ois lähtee viel varastoon vähän katteleen esikoisen vanhoja vaatteita, josko tälle uusimmalle tulokkaalle ois sitte jotain sopivaa =)

Juon aamukahvia ja syön leipää. Meillä jäi yö niin vähäuniseksi, kun muksu päätti rääkyä ja huutaa pari tuntia huvikseen, että aamukin (luojan kiitos!) venyi näin pitkäksi. Syötiin just vasta aamupala ja nyt mietin, miten tähän päivään saisi jonkun järkevän rytmin rakennettua.

Mies lukee hesaria ja poika leikkii duploilla.

Yhteistyössä