mitäpä laitatte possunsuikalekastikkeeseen? *G*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pig
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pig

Vieras
just käristin possunsuikaleet ja mietin laittaisinko tomaattimurskaa vaiko herkkusieniä. Miten teillä tehdään kastike? Ja mitä seurana? Meillä tänään ihan pottuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pig:
Alkuperäinen kirjoittaja pig:
Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:
laitan mangososetta ja sipulia.perunoiden kera

vau, kuulostaapa eksoottiselta. syödäänkö tämä riisin kanssa?

öö.. no siinähän se olikin heti perässä! :D

juuh,tuo mango peittää hiukan possun makua ja sopii hyvin.tilkka kermaa päälle niin avot!kannattaa kokeilla =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:
Omg :x En voi sietää possunsuikaleita..... Eli en valmista kyseistä ruokalajia koskaan.

mikäs ruokalajissa tökkii? Mä haudutan kastikkeen hyvin, niin ei jää purkaksi. Possu on sitä paitsi ekologisempi valinta kuin naudanliha. Laitoin ne herkkusienet kastikkeeseen. Kohta pääsee syömään!
 

Yhteistyössä