ruoanlaittamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokki3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
teen varmaan aina samoja ruokia ku ne on helppo ja nopea valmistaa tutut ja turvalliset onnistuu aina ja ilman mitään reseptejä, päästä vaan heittelen! olis kauhea alkaa kokeileen jotain uutta ja kun nälkäiset lapset ja m,ies istuvat pöytään joutuisin ilmoittamaan et uusi reseptini on ihan paskaa! just ku olisi huhkinut keittiössä kolme tuntia testailemassa! :D ei oo aikaa testailla..

Mulla on läjäpäin keittokirjoja ja ruokalehtiä, joita aika ajoin selailen ja saan niistä ideoita. Surffailen netissä ruokasivuilla. Katselen telkkarin ruokaohjelmat. Meillä leikittiin myös joitain vuosia - telkkarin innostamana - teinien kanssa kokkisotaa. Eli kumpikin teineistä haki kaupasta jotain ja sitten kokkailivat niistä raaka-aineista sapuskat. Välillä aika mielenkiintoisiakin ruokia :D

Alkuperäinen kirjoittaja kokki3:
olis kauhea alkaa kokeileen jotain uutta ja kun nälkäiset lapset ja m,ies istuvat pöytään joutuisin ilmoittamaan et uusi reseptini on ihan paskaa! just ku olisi huhkinut keittiössä kolme tuntia testailemassa! :D ei oo aikaa testailla..
Heh...mä sanoin, että ruoka on burmalaista ja toivoin, ettei lapseni mene koskaan käymään Burmassa :laugh:

Mulla on kasa keittokirjoja, joita selailen aika usein. Sitten käyn paljon Valio.fi ja Pirkka.fi-sivuilla katsomassa vinkkejä. Seuraan myös lähikaupan tarjouksia ja teen ostokset/ruoan siltä pohjalta. Ja sitten on ihan näitä vakioruokia esim. makkarakastike, spagetti ja jauhelihasoosi ym.

Yhteistyössä