mitämitämitä tämä on????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Mitähän tämä mahtaa olla,kokoajan saa juosta pissalla ja alavatsa on ihan älyttömän kipeä. Jomottaa ja juilii ja välillä vasempaan kylkeen sattuu ja alaselkään. Kuumetta ei ole mutta pientä lämpöä 37,2.

Jos selkään sattuu, kyse voi olla jo munuaiseen nousseesta virtsatietulehduksesta. Mars heti lääkäriin!! Jos kyse on tästä, niin seuraavat oireet voi olla että huimaa ja oksettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mutta mitään värkin kirvelyä tai pissaamisvaikeuksia mulla ei ole...

Juu ei välttämättä olekaan kuin tiheä virtsaamistarve. ja jos koskee jo selkään, kipittäisin terveysasemalle aika pian.

minkälaisia oireita teillä muilla on ollut pissatulehduksessa?

Itselläni pissatulehduksissa aina kamala alapään kirvely ja koko ajan tuntuu että pitää käydä vessassa. Siskolla ei ollut mitään kirvelyä, ainoastaan selkäkivut, lopulta huimaus ja oksentaminen. Sitten saikin maata sairaalassa tiputuksessa pari päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja lisko harmaana:
no mutta mitään värkin kirvelyä tai pissaamisvaikeuksia mulla ei ole...

Juu ei välttämättä olekaan kuin tiheä virtsaamistarve. ja jos koskee jo selkään, kipittäisin terveysasemalle aika pian.

oon kyllä menossa lääkäriin tänään, mutta halusin ensin kysellä teiltä täällä diagnooseja :)
ajattelin kyllä itsekin aluksi sitä pissatulehdusta mutta oon aina luullut että siihen kuuluu se jumalaton värkin kirvely....

Yhteistyössä