Virtsatietulehus, nyt lämpöä... ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emmietiiämittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emmietiiämittää

Vieras
Te joilla kokemusta/tietoa ko asiasta. Lääkekuuri tulehdukseen loppui eilen. Nyt on limaista, vähän veristäkin vuotoa ja vihloo&jomottaa silloin tällöin edelleen. Selkään välillä myöskin muttei tuskaisen kipeästi eikä kokoajan. Toissapäivänä nousi pieni lämpö, korkeimmillaan 37,2 (normaali n.36,2). Mulla on kuparikierukka, epäilen että se on huonosti mutta en vaan saa aikaa lääkäriin. Päivystykseen pitäisi mennä, jos "olo on huono, kipeä". Flunssankin iski tähän, että voihan toi lämpö olla vaan flunssaan liittyvää... ??? :/

epäilin jo raskauttakin, jos se kierukka on vinksahtanut mutta tuskinpa sentään, yhden apteekin halvan testin tein ja siihen ei tullut edes testiviivaa :0

Jep, näin minäkin ajattelisin, että munuaisiin edennyt tulehdus, ku lämpöäkin on. Pyelonefriitti siis eli munuaisaltaan tulehdus, joka pitää hoitaa. Selkä ei välttämättä tuskaisen kipeä vielä, mutta jos joku koputtaa sinua munaisten kohdasta selästä ja tuntuu kipua, niin antaisin diagnoosiksi pyelonefriitin.

Lääkäriin siis, lomps lomps.

Paranemisia :hug:

Jep, näin minäkin ajattelisin, että munuaisiin edennyt tulehdus, ku lämpöäkin on. Pyelonefriitti siis eli munuaisaltaan tulehdus, joka pitää hoitaa. Selkä ei välttämättä tuskaisen kipeä vielä, mutta jos joku koputtaa sinua munaisten kohdasta selästä ja tuntuu kipua, niin antaisin diagnoosiksi pyelonefriitin.

Lääkäriin siis, lomps lomps.

Paranemisia :hug:

Kun mulla oli munuaisaltaan tulehdus, ei tosiaan särkenyt selkään ennenkuin koputettiin munuaisten kohtaan.
MUTTA, kuume nousi kyllä parissa tunnissa 40 asteeseen ja crp päälle 100.

Mutta, kaippa se voi lämpöillä vähemmälläkin.

Tosin mulla ei ollut ab kuuria virtsikseen alla ihan lähiaikoina ollut.

Pyydä hoitajaa ottamaan siis myös crp (ja nauputtelemaan selkään)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä