Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:
Alkuperäinen kirjoittaja kimme:
Alkuperäinen kirjoittaja Hapsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
no minusta hullua tekstiä...
"Kyllä itsemurha olisi ekologisesti loogisin ratkaisu. Ja mitä pikimmin sitä parempi. Mutta koskaan ei ole liian myöhäistä itsemurhalle. Olen kuitenkin ajatellut, että jos vielä saisi muutaman synnytyksen estettyä ja kerrottua näistä ympäristöasioista eteenpäin, niin siinä olisi syytä elää." näin kertoo tossa linkissä pentti linkola.
Mun mielestä tossa Linkolan tekstissä oli rivien välissä ihan oikeeta asiaa (ihan varmasti länsimainen yhteiskunta on maapallolle kaikkein pahinta), vaikken ole aiemmin edes kuullut koko hemmosta. Mitenkään toi ei mun mielestä taas sitten liittynyt toisten tappamiseen, tuskinpa se Jokelan ampujakaan tekoaan ympäristön pelastamiseksi teki... En ole kyllä kaikkea aiheesta julkaistua lukenutkaan, joten ehkä minulta on jotain mennyt ohi.
mitä "oikeaa asiaa" näet tuossa rivien välissä...puhuu luonnonsuojelusta keiketi siksi että kuulostaisi vahingossa edes jonkun yhtä mielisairaan mielestä viisaalta.
Itkeäkö vai nauraa? valitsen ensimmäisen...
Kyllä siinä munkin mielestä jotain perää on... siis just tuo että ihmiskunta tuhoaa itse itseään.. ja väestönkasvu etenkin...Vai voiko joku kertoa miksi sinne esim. sudaniin perheet tekee monta lasta, kun ne ei pysty sitä yhtäkään kunnolla elättämään...? Kaikki metsät sun muut on hakattu aavikoiksi, vain sen takia että väkimäärä on yksinkertaisesti liian suuri... Ja me tosiaan kerätään kaikenmaailman keräyksillä rahaa sinne ja pystytään pelastamaan ehkä n.1%... Enkä nyt suunnittele mitään kouluammuskelua vaikka ajatusmaailmani on tälläinen... Eihän tuo linkolakaan kuitenkaan mikään ihmisvihaaja ollut, toisin kuin tämä jokelan tekijä, joten ei kai tästä nyt voi linkolan tekstejäkään syyttää...
toki, onhan väestön liikakasvu tosiasia. En kuitenkaan kannata Linkolan sairaita oppeja, en missään nimessä.
Mitä muuta tuo on kuin ihmisvihaa?
Ei kenenkään tekstejä voi syyttää, aina jokainen on itse vastuussa tekemisistään.
Linkola vain nauttii saamastaa huomiosta ja siitä kun saa ihmiset provosoitumaan, näin kuvittelen.