Mitähän toi mun mies puuhaa ? (Pitkä tarina)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Caroline"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

"Caroline"

Vieras
Mä oon 33v nainen ja mies on 35v, yhdessä oltu 11v ja lapsia kaksi (ja se riittää). Ihan hyvin on mennyt ja asiat on kunnossa, mutta mä oon ihmetellyt tätä mun miehen salaperäistä toimintaa. Mitään pettämis yms. epäilyjä mul ei tosiaan oo mut jotenki ihmettelen...

Mies alko kaverinsa kautta käymään jonkun yhdistyksen tms. illanvietoissa 5v sitten. Nyt toi touhu on lisääntynyt ja ukko ei haluu niistä puhua, sanoo että niistä asioista ei saa puhua, koska ne on salaisia.

Aluksi ajattelin että ihan ok, toi nyt on tommosta aikuisten miesten leikkiä. Ehkä onkin, mutta ku mua on alkanu silleen ihmetyttää kun meiän koneelta löytyy kaikkee kummallista. No ukko on lukenut hirveesti jotain ihme "noitalinkkejä" ja myös jotain saatananpalvontaa tms. Lisäksi tuntuu, että se on sairaaloisen kiinnostuntu kaikesta mikä liittyy natseihin. Onpa sillä jopa semmonen paita jossa on hakaristi jne...

No ei ne mitään uusnatseja todellakaan oo, mut jotain hämärää tos on. Ukko käy sielläpaljon, mutta emmä viitti valittaa, harrastus sekin ja muuta se ei harrasta. Ei pahemmin ryyppää paitsi joskus ton porukan kanssa, mut se on ok. tekee duunit tunnollisesti ja tienaa hyvin, hänen rahoillaan elellään mukavasti. On hyvä isä jne...

Kaikesta voidaan puhua, mutta tosta jutusta hän sanoo:" Älä koskaan kysy siitä mitään. Äläkä koskaan kerro lapsille." Mitä hittoa se voi olla...

Mä antaisin miehelle tossa vaiheessa 2 vaihtoehtoa... Joko kertoo tai sitte harrastaa ihan yksinään :D Mun parisuhteessa ei saa olla tollasia salaisuuksia, jotka häiritsee joka päiväistä elämää...

Outoa... Kyllä me avioliitossa jaetaan kaikki. Työt on kyllä sen laatuisia, että salassapito velvoittaa, että niistä ei tietenkään, mutta ne onkin töitä, eikä hämäriä harrastuksia... Kyllä minusta se puoliso kuuluu muuten tuntea läpikotaisin.

[QUOTE="Niinu";24203116]Mä antaisin miehelle tossa vaiheessa 2 vaihtoehtoa... Joko kertoo tai sitte harrastaa ihan yksinään :D Mun parisuhteessa ei saa olla tollasia salaisuuksia, jotka häiritsee joka päiväistä elämää...[/QUOTE]

No eihän se sinällään häiritse. Mun harrastukset vie enempi aikaa (ratsastus + näytelmäpiiri). Oon vaan utelias. Ja jos kerran mies sanoo, että "älä kysy"

Todennäköisesti miehelläs on joku lapsellinen "kovamies"-kompleksi.. Eli joku perus hönö joka luulee olevansa isoissakin bisneksissä mukana. Tuo salailu on lähinnä naurettavaa miehistelyä. Joko kyse on jostain naurettavasta saatananpalvonta-lahkosta tai huumekaupoista mikä taasen selittäisi sitäkin jotta talous pyörii hyvin..

[QUOTE="ap";24203122]No eihän se sinällään häiritse. Mun harrastukset vie enempi aikaa (ratsastus + näytelmäpiiri). Oon vaan utelias. Ja jos kerran mies sanoo, että "älä kysy"[/QUOTE]

Ai että kaikki mahdollinen on ok ja toiselle voi vaan sanoa "älä kysy" ja sitä pitää sitten kunnioittaa?

Äijäsi on löytänyt itselleen yhtä sekopäisiä kavereita. Löytyyhän näitä netistäkin pilvin pimein, kun mihin tahansa hurahdetaan. Aikuisiälläkin voi sairastua vielä jopa paranoidiseen skitsofreniaan.

Tarkoitatko onko liittynyt johonkin esim. Rotary, Vapaamuurarit, tai joku miesten kerho? Vai onko joku muunlainen kerho, joka ei ole verkostoinut laajalti vaan joku pienen paikkakunnan miesten oma kerho?

Onko vaan tekosyy käydä pettämisreissuilla ja sepittää tällaisen tarinan sen ympärille?

Oletko nähnyt tilinauhat, tuleeko raha rehellisellä työllä, josta on verot maksettu?

Mietipä näitä. Itse en luottaisi mieheeni, jos saisi elää pelossa, että on mennyt johonkin lahkoon tai rikollisiin juttuihin.

En minä kyllä miestäni jättäisi, jos muuten häneen luottaisin, ja arki sujuisi hyvin. Ärsyttävän hämärää puuhaa kyllä muuten, mutta minkäs sille sitten voi...

Yhteistyössä