Mitähän tästä pitäisi tuumata...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myymä ei jaksanut kirjautua...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myymä ei jaksanut kirjautua...

Vieras

Oltiin eilen tosiaan porukalla Chicosissa syömässä ja saatiin ihan leikkipaikan vierestä paikka.
Noh, tyttö siellä touhuili muiden lapsien kanssa ja tuli hetken kuluttua itkien aivan hysteerisesti meidän luokse...

Yritin kysyä mikä on niin tyttö vain sanoi että "ei mikään, en halua kertoa"..
Lopulta tyttö sai sanotuksi, että "Setä sanoi että Aaro leikkii yksin... ettei se saa leikkiä mun kanssa" ... ja itki ja itki :( Sit selvensin niin se oli ilmeisesti jonkun toisen lapsen isä, mutta emme saaneet selville että kuka.

Tyttömme on todella herkkä ja muita lapsia kohtaan todella ystävällinen (tottakai lapset on lapsia mutta pääasiassa tyttö on oikeudenmukainen leikeissä muita kohtaan, varsinkin tuntemattomia.. vähän ehkä ujokin)

Mietin, että olisikohan tyttö ymmärtänyt väärin vai onko todella näitä ihmisiä oikeasti jossain yleisissä leikkitiloissa, jotka KIELTÄVÄT omaa lasta leikkimästä jonkin tietyn lapsen kanssa???

Kyllä raastoi äidin sydäntä kun tyttö olis niin halunnut leikkiä muiden kanssa.. :(

Lisään vielä, että tämä kyseinen setä oli myös ilmeisesti tytöllemme sanonut jotain tuohon suuntana, ettei hän saisi leikkiä heidän lastensa kanssa.. :(
täysin mielikuvitusta tuo ei voi olla, koska tyttö ei olisi ollut niin hysteerinen, mutta voihan se olla että tyttöme on ymmärtänyt jonkun asian vain väärin..

Tyttö siis vajaa 3v

Mulla on käynyt joskus niin, että kun olen kieltänyt omaa lastani jostain, on toinen lapsi luullut, että kielsin häntä ja pelästynyt. Olisikohan voinut olla niin, että tämä Aaro oli tehnyt jotain tuhmaa tytöllesi ja isä olisi kieltänyt, että jos et osaa leikkiä hänen kanssaan niin leiki yksin. Siis kieltänyt näin omaa lastaan?

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Mulla on käynyt joskus niin, että kun olen kieltänyt omaa lastani jostain, on toinen lapsi luullut, että kielsin häntä ja pelästynyt. Olisikohan voinut olla niin, että tämä Aaro oli tehnyt jotain tuhmaa tytöllesi ja isä olisi kieltänyt, että jos et osaa leikkiä hänen kanssaan niin leiki yksin. Siis kieltänyt näin omaa lastaan?

Toivon syvästi että juuri näin on tapahtunut... ajattelen itse vain aina pahinta :/

Yhteistyössä