Mitähän sitä keksis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Pitäis keksiä jotain tekemistä lasten kanssa to-su pk-seudulla.. Ei jaksais aina vaan pyöriä tossa omalla pihalla, ja sellanenkin olis kivaa jos jossain välissä sais itekin vähän istua rauhassa ilman että joutuu koko ajan juoksemaan lasten perässä.

Ohhoh. Jos ei pk-seudulla keksi itse tekemistä, niin on tekijässä häikkää :P :D:D:D

Siellähän on kaikki mitä suomalainen tarvitsee, ainakin niin väitetään. Eiköhän sieltä löyty puuhakeskuksia ja vaikka mitä lasten toimintahalleja, käy niissä.

Mä oon vaan jotenkin niin kyllästynyt kaikkiin hässäköihin.. Joku rauhallinen aidattu puisto tai joku oli niin luksusta.. Tai pelkästään se ettei olis noita autoteitä joka hiton paikassa minne kääntyy. Paljon ihmisiä->ei kiitos.

Mä voisin ottaa yhden kappaleen taloja jostain metsästä ja ison pihan lapsille. Olis ihan täydellistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23886297:
Menkää piknikille Seurasaareen.

Tää olis muuten loistava idea mutta ne ahdistelevat oravat ei ehkä oo mun makuun. Muistoja lapsuudesta.... Ei tunnu kivalta kun kurre kiipeää paljasta jalkaa pitkin.. :x

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23886445:
Joskus aikoinaan lupasin lapsille, että pääsevät oravia syöttämään, ja kun oltiin Seurasaaressa, niin yhtäkään oravaa ei tullut lähelle. Ja lapset oli tietysti pettyneitä. Vasta loppukesästä ne kiipeävät lahjetta pitkin syliin.

Joo, mulla oli niin pitkään kivaa kunnes joku vinksahtanut pikkutiku alkoi tosiaan vainoamaan mua :vampire:

Yhteistyössä