Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23886297:Menkää piknikille Seurasaareen.
Ei ne tähän aikaan kesästä ahdistele. Vasta sitten, kun alkavat kerätä sapuskaa talvivarastoon.Tää olis muuten loistava idea mutta ne ahdistelevat oravat ei ehkä oo mun makuun. Muistoja lapsuudesta.... Ei tunnu kivalta kun kurre kiipeää paljasta jalkaa pitkin.. :x
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23886407:Ei ne tähän aikaan kesästä ahdistele. Vasta sitten, kun alkavat kerätä sapuskaa talvivarastoon.
Joskus aikoinaan lupasin lapsille, että pääsevät oravia syöttämään, ja kun oltiin Seurasaaressa, niin yhtäkään oravaa ei tullut lähelle. Ja lapset oli tietysti pettyneitä. Vasta loppukesästä ne kiipeävät lahjetta pitkin syliin.Ai? OkeiSit pitääkin laittaa korvan taakse ainakin tää vaihtoehto
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23886445:Joskus aikoinaan lupasin lapsille, että pääsevät oravia syöttämään, ja kun oltiin Seurasaaressa, niin yhtäkään oravaa ei tullut lähelle. Ja lapset oli tietysti pettyneitä. Vasta loppukesästä ne kiipeävät lahjetta pitkin syliin.
täh?Joo, mulla oli niin pitkään kivaa kunnes joku vinksahtanut pikkutiku alkoi tosiaan vainoamaan mua :vampire:
http://www.taivaannaula.org/2018/09/18/seminaari-kokosi-pyhien-paikkojen-tutkijoita-turkuun/Ohhoh. Jos ei pk-seudulla keksi itse tekemistä, niin on tekijässä häikkää![]()
Siellähän on kaikki mitä suomalainen tarvitsee, ainakin niin väitetään. Eiköhän sieltä löyty puuhakeskuksia ja vaikka mitä lasten toimintahalleja, käy niissä.
löysitkö sellaisen?Mä voisin ottaa yhden kappaleen taloja jostain metsästä ja ison pihan lapsille. Olis ihan täydellistä![]()