J
Jessi
Vieras
Olen ymmälläni taas kerran mieheni käytöksen vuoksi. Olemme nelikymppinen aviopari, naimisissa 15 vuotta ja kaksi lasta. Muutama vuosi sitten mieheni jäi ensimmäisen kerran kiinni suhteesta toiseen naiseen, olivat pitäneet n. puoli vuotta yhteyttä. Mieheni oli ilmeisen ihastunut ja aluksi jopa lähdössä tämän toisen mukaan. Itse sitten kuitenkin halusi jatkaa, kävimme terapiassa selvittämässä suhdettamme. Suhteen piti oli ohi, kunnes viime kesänä selvisi, että olivat jollain tasolla pitäneet yhteyttä =tekstiviesti. Taas selvittelimme ja sovimme. Syksyllä miesporukan ulkomaan matkan jälkeen sai viestin joltain naiselta ko. paikasta, väitti tulleen väärään numeroon!?
Luotto häneen ja suhteesemme on omalta puoleltani ollut aika heikoilla. Nyt Pääsiäisen jälkeen yhtäkkiä ilmoitti, että on miettinyt kannattaako meidän jatkaa liittoamme. Olen aivan ymmälläni ja alkanut miettimään hänen käytöstään ja verrannut sitä näiden muiden juttujen aikaiseen käytökseen.
Aika paljon samaa on, hänestä tuntuu, että elämä menee ohi ja haluaa kokea vielä jotain, ei kuulemma halua tätä samaa. Olen antanut hänen olla rauhassa ja odotan päätöstä on vaan niin tuskallista ja ajatukset harhailevat. Mikähän olisi paras tapa suhtautua asiaan? Itse en näköään tiedä.
Luotto häneen ja suhteesemme on omalta puoleltani ollut aika heikoilla. Nyt Pääsiäisen jälkeen yhtäkkiä ilmoitti, että on miettinyt kannattaako meidän jatkaa liittoamme. Olen aivan ymmälläni ja alkanut miettimään hänen käytöstään ja verrannut sitä näiden muiden juttujen aikaiseen käytökseen.
Aika paljon samaa on, hänestä tuntuu, että elämä menee ohi ja haluaa kokea vielä jotain, ei kuulemma halua tätä samaa. Olen antanut hänen olla rauhassa ja odotan päätöstä on vaan niin tuskallista ja ajatukset harhailevat. Mikähän olisi paras tapa suhtautua asiaan? Itse en näköään tiedä.