Mitähän mahtaa tarkoittaa jos tilille tulee rahaa konsernipalvelulta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toimeentulotukea olisi tulossa,mutta tuo summa ihmetyttää ja kun lukee tosiaan 03-04/12 eli tarkoittanee kaiketi kuukausia. En ole huhtikuulta hakenut mitään vaan hakemus on tehty maaliskuun loppuun asti.

Mulla oli siis ensimmäinen hakemus ja se oli kaikkine tietoineen laitetu (tiliottet, laskut ym.) maaliskuun loppuun asti. Siksi tuo 04 tuossa hämää kun en ole huhtikuun tietoja laittanut. Minun pitäisi siis laittaa jatkohakemus ja se tältä huhtikuulta.

Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä;26084341:
Mulla oli siis ensimmäinen hakemus ja se oli kaikkine tietoineen laitetu (tiliottet, laskut ym.) maaliskuun loppuun asti. Siksi tuo 04 tuossa hämää kun en ole huhtikuun tietoja laittanut. Minun pitäisi siis laittaa jatkohakemus ja se tältä huhtikuulta.
jos tulot ja menot eivät mutu, voivat maksaa maalis ja huhtikuun, saman aikaan.

Kyllä se on toimeentulotuki! Konsernipalvelu on juuri mm. kaupungin raha/maksuasiat!
Ja ilmeiseti olet saanut siis sekä maalis- että huhtikuulle sitä. Tai olisko sitten esim. maaliskuun puolivälistä huhtikuun puoliväliin?

Ok,mut en käsitä miten voidaan laskea huhtikuulle kun ei mitään tietoja ole siellä koko huhtikuulta :) laitanko nyt sitten sinne uuden jatkohakemuksen huhtikuun tuloista ja menosita? Minulla on kaikki laskut tullu mitä huhtikuussa pitää maksaa. kaikki rahat ei ole tullu tilille,mutta tiedot siitä paljonko saan on sossulla

Yhteistyössä