mitähän mä möisin ...tms(240e)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HÄVETTÄÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HÄVETTÄÄ

Vieras
pitäisi saada parin viikon sisään jostain.
tyhmä minä otin pikavipin,nyt syvässä suossa sen kanssa.
Mitähän sitä voisi myydä tai mitähän sitä keksis EI IKINÄ ENÄÄ TÄTÄ VIRHETTÄ!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
kirjat ja kirjahylly. sillä pääsee jo.
varmasti sulla on jotain turhia mattoja jossakin. kato tuolta kirppis osiosta ostetaan palstalta jos sulla ois jotain tarjota.
ei ole kirjoja paitsi lapsilla muutamia lahjaksi saatuja eikä kirjahyllyäkään matot vaan jotka lattialla:(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Arabia, Iittala, Marimekko jne. tekee kauppansa nopeasti.

Lastenvaatepaketit toinen hyvä kauppakohde.
no mietin jo arabian muumien ja teeman myyntiä..marimekkoa ei ole kuin yksi skooli ja sitä väriä ei huutonetissäkään huudettu..
lasten vaatteet laitoin kiertoon ylimääräiset juuri tossa kk sitten..tyhmä minä...

Alkuperäinen kirjoittaja Shannon:
Alkuperäinen kirjoittaja AP..:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Et sitte ottaessa ajatellu et se on maksettava kahden viikon päästä takasin?
promillet sumensi järjen..tiedän VIRHE JA ISO SELLAINEN

voi ei :(

niinpä kaduttaa ja ahdistaa ei tule oikein illalla uni kun mieltä painaa..kuinka tyhmä sitä voi aikuinen ihminen ollakin..kun olisi edes töissä..

Onko se kaikki 240 euroa nyt sitten jo mennyt? :(

Jos et saa mitään myytyä, niin yksi (aika huono kylläkin) vaihtoehto on se, että sä otat jotain toista pikavippiä, mut et ota sitä yhtä paljon kun tuota edellistä. Et otat vaikka 150 euroa, ja sen 90 euroa koitat saada muualta. Sit kun se 150+korot pitää maksaa, otat 100 euroa. Kun se plus korot pitää maksaa otat 50 euroa jne.

Ei toi oo pidemmän päälle yhtään järkevää kun menee korkoihin tosi paljon rahaa, mutta jos ei oo yhtään mitään muuta vaihtoehtoa niin noin. Parempi olis varmaan et kysyisit tutuilta tai pankista lainaa, jos mitään et saa myytyä.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Onko se kaikki 240 euroa nyt sitten jo mennyt? :(

Jos et saa mitään myytyä, niin yksi (aika huono kylläkin) vaihtoehto on se, että sä otat jotain toista pikavippiä, mut et ota sitä yhtä paljon kun tuota edellistä. Et otat vaikka 150 euroa, ja sen 90 euroa koitat saada muualta. Sit kun se 150+korot pitää maksaa, otat 100 euroa. Kun se plus korot pitää maksaa otat 50 euroa jne.

Ei toi oo pidemmän päälle yhtään järkevää kun menee korkoihin tosi paljon rahaa, mutta jos ei oo yhtään mitään muuta vaihtoehtoa niin noin. Parempi olis varmaan et kysyisit tutuilta tai pankista lainaa, jos mitään et saa myytyä.
200euroa joo on mennyt 40euroa tossa pelkkää korkoa..:(

Yhteistyössä