Mitähän ihmettä mä keksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "raisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"raisa"

Vieras
Erottiin miehen kanssa vajaa vuosi sitten. Lapset jäivät asumaan mun kanssa ja sovittiin että mies käy katsomassa tyttöjä meillä. Aluksi oli ihan ok, mutta nyt mua on alkanut ihan todenteolla ärsyttää kun se tulee meille, rojahtaa sohvalle ja hengaapuhelimella netissä. Ja vaan viettää täällä aikaansa. Ei se mun mielestä ole ok.... on ok että se tulee viettämään aikaansa tyttöjen kanssa mutta en sitäkään jaksaisi ihan joka ilta enkä varsinkaan niin että vaan aina ilmestyy tänne ilmoittamatta etukäteen milloin tulee.

Mitähän mun siis pitäisi tehdä?

Mikään jokatoinen viikonloppu ei tule kuuloonkaan kun vanhempi on ihan äidin perään, eikä suostuisi olemaan isällä viikonloppua ja nuorempi on vasta vauva ja täysimetyksellä.

No mitä jos lähtisit liikkeelle siitä, että laitat miehen kulkemisille rajat. Pitää ilmoittaa, milloin tulee ja kuinka kauan viipyy. Ilmoittamatta ei tulla. Ja kun on teillä LASTEN LUONA, sitten myös on lasten kanssa eikä näpellä kännykkää. Jos ei sovi, käynnit jäihin. (Ei kai sillä sentään omaa avainta teille ole?)

Yhteistyössä