Mitäs tykkäätte talosta?

  • Viestiketjun aloittaja talokuume
  • Ensimmäinen viesti
"salla"
Eka talo on kaunis ja minun makuuni, hintatasoon on aika vaikea sanoa mitään koska oman asuinalueen kohdalla voi nähdä vain unia moisista hinnoista.

Olen usein miettinyt, että miten oma perheeni reagoisi jos ehdottaisin tosissani muuttoa ns maalle...ensin tulisi napinaa siitä että kavereita ei olisi niin paljoa naapureissa (jos nyt on edes naapureita juuri muutoinkaan maalla), välimatkat kauppoihin jne (lapsilla kun ei ole ajokortteja alaikäisenä ja vanhemmat eivät aina voi olla kuskaamassa). Vai onko tämä vain kaupunkilaistuneiden ongelma ?
 
bjifdgu
Eipä tarvisi kauaa miettiä kumpi.. tuo vanha talo on aivan IHANA! Todella kaunis talo. Valkoinen on hyvä tausta muulle sisustukselle. Ennemmin talon ahtaat tilat näyttäisivät tunkkaisilta jos ne olisivat kovin tummat. Itse pidän yleensä skandinaavisesta modernista tyylistä, mutta aah..voisin niiiiin kuvitella tuonne itseni asumaan. Toki perinpohjainen kuntotarkastus ja talotekniikkaan perehtyminen voi olla ihan paikallaan ennenkuin tekee kauppoja ylipäänsä mistään.
 

Yhteistyössä