Mitäs tykkäätte poikamiehen kodista *kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Leijonamies79
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nilli:
Millaisissa läävissä te elätte, jos ensimmäisenä pistää silmään siisteys? Ihan normisiistiähän tuolla on.
Todennäköisesti oletus oli, että kamalan epäsiisti kämppä, tuskin näiden palstamammojen miehet siivoa,a niin kuvittelevat ettei kukaan mies osaa siivota...

Suzyanne
Millaisissa läävissä te elätte, jos ensimmäisenä pistää silmään siisteys? Ihan normisiistiähän tuolla on.
No mm. minä kehuin siisteyttä. Mulla se ei johdu siitä että itse asuisin läävässä, vaan siitä, että mun 3 asuinkumppania on kaikki olleet tosi epäsiistejä, enkä itse asiassa tiedä tutuissakaan kuin yhden miehen jolla on yhtä siistiä. =)

vieras
Kivan näköistä!

Itse kaipaisin tuonne lisää viherkasveja, ja saattaisin maalata osan seinistä ja myös se parisänky makuuhuoneeseen, mutta ilmeisesti on sinun tyylisesi asunto kaikin puolin ja sehän on tärkeintä että itse viihtyy :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Todennäköisesti oletus oli, että kamalan epäsiisti kämppä, tuskin näiden palstamammojen miehet siivoa,a niin kuvittelevat ettei kukaan mies osaa siivota...
Tämän "palstamamman" mies siivoaa kyllä, enemmän jopa kuin "palstamamma" itse. Mutta mä en kyllä siihen siisteyteen puuttunutkaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Tämän "palstamamman" mies siivoaa kyllä, enemmän jopa kuin "palstamamma" itse. Mutta mä en kyllä siihen siisteyteen puuttunutkaan.
*Huokaa syvään*

Otit sitten silti itseesi vaikka luulisi jopa sinun tajuavan, että ko viittaus oli osoitettu niille, jotka sitä siisteyttä hehkuttivat?

*Huokaa syvään*

Otit sitten silti itseesi vaikka luulisi jopa sinun tajuavan, että ko viittaus oli osoitettu niille, jotka sitä siisteyttä hehkuttivat?
Huokaa vaan syvään. Ja ei, en ottanut itseeni, Jopa minä tajuan, että tämän palstan juttuja ei tarvitse ottaa itseensä. :)

Hitsi snyge kämppä
Kiva kämppä. Ja siisti. Kuvittelisin nyt teini-ikäisen poikani tulevan kämpän tuollaiseksi. Älä, Leijonamies, piilota niitä rakentamisia autoja, kyllä ne täytyy esille saada kun niihin on aikaa ja vaivaa uhrannut. Tuleva siippa voi niille oman lasikaapin/vitriinin laittaa, naiset ei hirveesti noista perusta. Vaikka keräilee nekin kaikkkea, kuten nukkeja, laukkuja, kenkiä, jotkut jopa miehiä ;)

Ihan tavallinen, joskaan ei ihan mua toi sun sisustus. Siitä puuttuu se jokin, varmaan naisen kosketus.
Naisen kosketusta pitäis olla aikalailla, että olisi minun makuuni. Tykkään väreistä. Mutta muuten ihan siisti ja onhan siinä ajatusta. Leijonamies saa nyt olla varovainen, kun on tullut tänne syöjättärien sekaan. Jokos on kohta yksityisviestiloota täynnä? :)

Beep
Ehkä yleisimmän mallinen kaksio mitä tiedän. Vanhemmasta talosta. Kaapistot vähän kasarimaiset. Sisustuksessa myös liikaa näitä peruja.

Mutta, tässä asunnossa asuu siisti ihminen. Tai sitten on vain kuvia varten puunattu. :)

vieras
Pelkästä kämpästä voin jo päätellä, että minun kanssani ei tulisi tämä mies toimeen :D
Ja enpä minäkään taitaisi, liian siistiä...

Neljän lapseni kanssa astuisin kämppään, ja mies koko ajan kauhuissaan ja minä myös kauhuissaan, jos lapset vaikka sotkis...

Mutta noin niin kun kämppänä ihan ok. Itse kaipaisin enemmän väriä.

Hah ja pah
Pelkästä kämpästä voin jo päätellä, että minun kanssani ei tulisi tämä mies toimeen :D
Ja enpä minäkään taitaisi, liian siistiä...

Neljän lapseni kanssa astuisin kämppään, ja mies koko ajan kauhuissaan ja minä myös kauhuissaan, jos lapset vaikka sotkis...

Mutta noin niin kun kämppänä ihan ok. Itse kaipaisin enemmän väriä.

Siis jos ihminen elää yksin, on ihan normaalia että koti on siisti. Kyllä minä ottaisin tuosta miehen itselleni, ei siitä siisteydestä ole kuin iloa. Oma mieheni on aina, lapsesta saakka, ollut siisti ja on sitä edelleen. Koti pysyy kunnossa vaikken minä sitä olisikaan siivoamassa. Ole Leijonamies ylpeä itsestäsi, kaltaisiasi tarvitaan ja kunnioitetaan =)

plaah
Jos 3-kymppinen mies on vuosi sitten muuttanut omilleen, voiko kuvitella, että hänen asuntonsa olisi viimeisen päälle hiottu? Sinnehän on varmasti raahattu kaikki lapsuunkodin "aarteet" ja ne, joista vanhemmat on tahtoneet päästä eroon tai sitten on hätäpäissään käyty ostamassa halvalla! Onhan se ehkä siksi keskeneräisen näköistä.
Mut aivan mahtavaa, että tyyppi on noin siisti!!! Tykkään! :)

juu
Itsellä pisti silmään vessassa hammasmukit,joissa oli pari hammasharjaa.Mitä poikamies tekee kahdella harjalla?,ylä ja alahampaille kenties omat :) Muuten asunto oli kivannäköinen ja siisti,juuri siivottu ehkä...

Tintti
Heheheheheheeee...näyttää IHAN mun veljen kodilta!! Voitteko kuvitella että hänellä on autotallinkin seinällä kukkatauluja? Ei sillä että mitenkään väittäisin moisen olevan "normaalia" mutta veli on bveli. eli OLEN NÄHNYT TUOLLAISEN MIEHEN STERIILIN DESIGN KODIN! Ja kyllä hän on 30 vee sinkku... :D :D

Yhteistyössä