Leena
Aivan kamala.. siis huh!Alkuperäinen kirjoittaja Leijonamies79:http://picasaweb.google.com/leijonamies79/Koti#
Aivan kamala.. siis huh!Alkuperäinen kirjoittaja Leijonamies79:http://picasaweb.google.com/leijonamies79/Koti#
Todennäköisesti oletus oli, että kamalan epäsiisti kämppä, tuskin näiden palstamammojen miehet siivoa,a niin kuvittelevat ettei kukaan mies osaa siivota...Alkuperäinen kirjoittaja Nilli:Millaisissa läävissä te elätte, jos ensimmäisenä pistää silmään siisteys? Ihan normisiistiähän tuolla on.
No mm. minä kehuin siisteyttä. Mulla se ei johdu siitä että itse asuisin läävässä, vaan siitä, että mun 3 asuinkumppania on kaikki olleet tosi epäsiistejä, enkä itse asiassa tiedä tutuissakaan kuin yhden miehen jolla on yhtä siistiä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Nilli:Millaisissa läävissä te elätte, jos ensimmäisenä pistää silmään siisteys? Ihan normisiistiähän tuolla on.
Tämän "palstamamman" mies siivoaa kyllä, enemmän jopa kuin "palstamamma" itse. Mutta mä en kyllä siihen siisteyteen puuttunutkaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Todennäköisesti oletus oli, että kamalan epäsiisti kämppä, tuskin näiden palstamammojen miehet siivoa,a niin kuvittelevat ettei kukaan mies osaa siivota...Alkuperäinen kirjoittaja Nilli:Millaisissa läävissä te elätte, jos ensimmäisenä pistää silmään siisteys? Ihan normisiistiähän tuolla on.
*Huokaa syvään*Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Tämän "palstamamman" mies siivoaa kyllä, enemmän jopa kuin "palstamamma" itse. Mutta mä en kyllä siihen siisteyteen puuttunutkaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Todennäköisesti oletus oli, että kamalan epäsiisti kämppä, tuskin näiden palstamammojen miehet siivoa,a niin kuvittelevat ettei kukaan mies osaa siivota...Alkuperäinen kirjoittaja Nilli:Millaisissa läävissä te elätte, jos ensimmäisenä pistää silmään siisteys? Ihan normisiistiähän tuolla on.
Huokaa vaan syvään. Ja ei, en ottanut itseeni, Jopa minä tajuan, että tämän palstan juttuja ei tarvitse ottaa itseensä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:*Huokaa syvään*Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Tämän "palstamamman" mies siivoaa kyllä, enemmän jopa kuin "palstamamma" itse. Mutta mä en kyllä siihen siisteyteen puuttunutkaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Todennäköisesti oletus oli, että kamalan epäsiisti kämppä, tuskin näiden palstamammojen miehet siivoa,a niin kuvittelevat ettei kukaan mies osaa siivota...Alkuperäinen kirjoittaja Nilli:Millaisissa läävissä te elätte, jos ensimmäisenä pistää silmään siisteys? Ihan normisiistiähän tuolla on.
Otit sitten silti itseesi vaikka luulisi jopa sinun tajuavan, että ko viittaus oli osoitettu niille, jotka sitä siisteyttä hehkuttivat?
Naisen kosketusta pitäis olla aikalailla, että olisi minun makuuni. Tykkään väreistä. Mutta muuten ihan siisti ja onhan siinä ajatusta. Leijonamies saa nyt olla varovainen, kun on tullut tänne syöjättärien sekaan. Jokos on kohta yksityisviestiloota täynnä?Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Ihan tavallinen, joskaan ei ihan mua toi sun sisustus. Siitä puuttuu se jokin, varmaan naisen kosketus.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pelkästä kämpästä voin jo päätellä, että minun kanssani ei tulisi tämä mies toimeen
Ja enpä minäkään taitaisi, liian siistiä...
Neljän lapseni kanssa astuisin kämppään, ja mies koko ajan kauhuissaan ja minä myös kauhuissaan, jos lapset vaikka sotkis...
Mutta noin niin kun kämppänä ihan ok. Itse kaipaisin enemmän väriä.