Mitäs tykkäätte poikamiehen kodista *kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Leijonamies79
  • Ensimmäinen viesti
mie
Verhoissa joku mättää, löytyis varmaan parempiakin. siis eri pituus tai tyyli.
Keittiönkaapit uusiksi, väri ei sovi muuhun.
Isompia laadukkaita mattoja niin näyttää paremmalta.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Ihan poikamiehen kämpälle näyttää!Ihan siihen tarkoitukseen sopiva =)
Juuri näin. Ei tavaroita missään, joten helppo pitää siistinä. Jotain tollasta toivon kuopuksellekin. Esikoiseni - tyttö - taas on mm askartelufriikki, joten tuollainen asunto olisi tytölle täysi mahdottomuus.

mie
atk-pöytä on rumilus, ikeasta löytyy halvalla satatuhatta kertaa tyylikkäämpiä.
en tykkää mistään pulloista ja laseista jossain vitriinissä.
missä kirjat, luetko mitään?

Leijonamies79
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
atk-pöytä on rumilus, ikeasta löytyy halvalla satatuhatta kertaa tyylikkäämpiä.
en tykkää mistään pulloista ja laseista jossain vitriinissä.
missä kirjat, luetko mitään?
Lehtiä tulee joskus luetteua. kirjoja ei ole ole.

neitoperho
Yksinkertainen ja tylsähkö sisustus. Itse en kyllä tuossa huushollissa viihtyisi kuin korkeintaan yhden yön. Pitäisi olla jotain persoonallisempaa sisustusta ja enemmän värejä.

mutsi
No mutta onhan tää poikamiehen asunnoksi aivan todella siisti ja nätti. Mä oon nähnyt sellasia enimmäkseen, missä oh:ssa joku vanha 80-luvun sohva, roskia lattialla, tyhjiä kaljapulloja siellä sun täällä, Iso tv- ja mahottomat poppisysteemit ym. laitteita yks seinä täynnä, sit eteisessä moottoripyörä, jota voi raplata, verhoina lakana, ei mattoja olenkaan... ym. ym. karseeta
Tää on tosi siisti!! Aivan eri kategoriaan kuuluu ku nää junttien kämpät!!

Mie heittäsin retkituolit pois ja lisäisin persoonallisuutta, väriä. Tauluja enemmän vaikka tai maalaa seinät :) Ja se isompi sänky :D
Jalkalistat on aika rumat. Jos on sun oma kämppä, nii viihtyvyyttä voi listätä pienellä rempalla
Viherkasvitkaan ei olis pahasta ;)

Mut siisti koti kyllä.

Leijona74
Alkuperäinen kirjoittaja Leijonamies79:
Alkuperäinen kirjoittaja Leijona74:
*huoh* ihanan siistiä ja selkeää, mutta sänky on kyllä liian pieni :). Hommaa isompi niin muutan sun luo ;).
On ostoslistalla :)
sitäkö tässä nyt haetaan, että mun pitäis alkaa valmistella perhettä siihen, että äiti muuttaa muualle ;D...? :D

Leijonamies79
Alkuperäinen kirjoittaja Matto:
Ihana toi olkkarin matto! :D Ja siisti kämppä on kyllä. Keittiönkaapit ei kyllä pätkääkän sopinut tyyliin, mutta ne tais olla jokut ihan alkuperäset?
Ne on vaihdettu 96 ja silloin sai valita kummat ottaa valkoiset vai puun ja edellinen asukas on sitten päätty ottaa tuon väriset

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tossa sängyssä ei varmaan paljoa nussita kun on tollanen?
Ankeannäköinen sänky on! :( Sellainen 120cm leveä olisi varmaan sinkun kämpässä houkuttelevin! Sitä kapeammassa ei kovin helpolla nuku yhtä useampi kerrallaan ja sitä leveämmän kohdalla herää ajatus, että onko aidosti vapaana vai ei...

Yhteistyössä