Kiva, siisti, selkeä. =) Vähän tumma minun makuuni, mutta muuten tykkään. Jos olisin sinkkuna tavannut miehen jolla on tuollainen koti niin vaikutus olisi ollut erittäin positiivinen.
Se päivä voi olla vaikka jo tänään B) B)Alkuperäinen kirjoittaja Leijonamies79:Niinpä täytyy odotella vaan sitä päivää
Millälailla??Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Se päivä voi olla vaikka jo tänään B) B)Alkuperäinen kirjoittaja Leijonamies79:Niinpä täytyy odotella vaan sitä päivää
eihän sitä koskaan tiedä :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Leijnamies79:Millälailla??
Viereisestä pöydästä huutelen, justjuu on valmis avaamaan haarukkansa sulle...Alkuperäinen kirjoittaja Leijnamies79:Millälailla??Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Se päivä voi olla vaikka jo tänään B) B)Alkuperäinen kirjoittaja Leijonamies79:Niinpä täytyy odotella vaan sitä päivää
Niinpä eipä sitä site tiedä mitä ilta tuo tullessaanAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:eihän sitä koskaan tiedä :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Leijnamies79:Millälailla??
mun haarukoissa ei oo vikaa, joten ne ei avaudu...Alkuperäinen kirjoittaja v:Viereisestä pöydästä huutelen, justjuu on valmis avaamaan haarukkansa sulle...
Noon koko ajan levälläänAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:mun haarukoissa ei oo vikaa, joten ne ei avaudu...Alkuperäinen kirjoittaja v:Viereisestä pöydästä huutelen, justjuu on valmis avaamaan haarukkansa sulle...
Autot on rakennettuja pienoismalleja.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Muuten kiva, mutta makkari oli enempi kun teinipojan.. tommonen kapee sänky ja sitten joku seinähylly jossa oli leluja.. siis ymmärrän mä noi lelut nostalgiaa tuomassa, mutta kokonaisuudessaan vaikutti teinipojan huoneelta.
No oli mitä oli.. sun pitäis varmaan hankkia poikalapsi itselles, ne sopis sen huoneen koristukseksi paremminAlkuperäinen kirjoittaja Leijnamies79:Autot on rakennettuja pienoismalleja.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Muuten kiva, mutta makkari oli enempi kun teinipojan.. tommonen kapee sänky ja sitten joku seinähylly jossa oli leluja.. siis ymmärrän mä noi lelut nostalgiaa tuomassa, mutta kokonaisuudessaan vaikutti teinipojan huoneelta.
Täytyy ensin löytää se emäntä =)Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:No oli mitä oli.. sun pitäis varmaan hankkia poikalapsi itselles, ne sopis sen huoneen koristukseksi paremminAlkuperäinen kirjoittaja Leijnamies79:Autot on rakennettuja pienoismalleja.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Muuten kiva, mutta makkari oli enempi kun teinipojan.. tommonen kapee sänky ja sitten joku seinähylly jossa oli leluja.. siis ymmärrän mä noi lelut nostalgiaa tuomassa, mutta kokonaisuudessaan vaikutti teinipojan huoneelta.
No niin. Kandee mustua niin postilaatikko täyttyy puutteessa olevien mammojen ehdotuksistaAlkuperäinen kirjoittaja leijonamies79:Täytyy ensin löytää se emäntä =)Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:No oli mitä oli.. sun pitäis varmaan hankkia poikalapsi itselles, ne sopis sen huoneen koristukseksi paremminAlkuperäinen kirjoittaja Leijnamies79:Autot on rakennettuja pienoismalleja.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Muuten kiva, mutta makkari oli enempi kun teinipojan.. tommonen kapee sänky ja sitten joku seinähylly jossa oli leluja.. siis ymmärrän mä noi lelut nostalgiaa tuomassa, mutta kokonaisuudessaan vaikutti teinipojan huoneelta.
Tuskimpa nyt sentäänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No niin. Kandee mustua niin postilaatikko täyttyy puutteessa olevien mammojen ehdotuksistaAlkuperäinen kirjoittaja leijonamies79:Täytyy ensin löytää se emäntä =)Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:No oli mitä oli.. sun pitäis varmaan hankkia poikalapsi itselles, ne sopis sen huoneen koristukseksi paremminAlkuperäinen kirjoittaja Leijnamies79:Autot on rakennettuja pienoismalleja.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Muuten kiva, mutta makkari oli enempi kun teinipojan.. tommonen kapee sänky ja sitten joku seinähylly jossa oli leluja.. siis ymmärrän mä noi lelut nostalgiaa tuomassa, mutta kokonaisuudessaan vaikutti teinipojan huoneelta.
Et kuule arvaakaan millaisia munahaukkoja täällä on...Alkuperäinen kirjoittaja leijonamies79:Tuskimpa nyt sentäänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No niin. Kandee mustua niin postilaatikko täyttyy puutteessa olevien mammojen ehdotuksistaAlkuperäinen kirjoittaja leijonamies79:Täytyy ensin löytää se emäntä =)Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:No oli mitä oli.. sun pitäis varmaan hankkia poikalapsi itselles, ne sopis sen huoneen koristukseksi paremminAlkuperäinen kirjoittaja Leijnamies79:Autot on rakennettuja pienoismalleja.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Muuten kiva, mutta makkari oli enempi kun teinipojan.. tommonen kapee sänky ja sitten joku seinähylly jossa oli leluja.. siis ymmärrän mä noi lelut nostalgiaa tuomassa, mutta kokonaisuudessaan vaikutti teinipojan huoneelta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et kuule arvaakaan millaisia munahaukkoja täällä on...
Olet kenties sinnikkäinAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et kuule arvaakaan millaisia munahaukkoja täällä on...
Tänään, 16:57Alkuperäinen kirjoittaja leijonamies79:ai jaa no tuskin ne mulle alkaa kirjoitella
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olet kenties sinnikkäinAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et kuule arvaakaan millaisia munahaukkoja täällä on...