mitäs torstain suunnitelmissa kelläkin?

Salama McQueen
Mä menen kuopuksen kanssa tapaamaan kaveria ja poiketaan alemyynneissäkin. Esikko menee isukin kanssa mummolaan. Nyt ei vaan saa aikaiseksi mitään, me herättiin tosi aikaisin, tyttö meni nyt jo "päiväunille" ja poju katsoo muumeja.
 
mies lähti just isompien kanssa uimaan (ihan halliin, ulkona ei oikein uintikeli...) ja me täällä vauvan kanssa ihmetellään. päivemmällä kipaisen juoksulenkille ja iltapuolella mies alkaakin muurata harkkoja autotallin perustuksiin. eli loppuilta näitä kotiäiteilyhommia siis.
 
Tympii ja v.tuttaa kun on näin synkkää. Tulis ees ukkosenilma kerran on näin synkkää ja masentavaa :/ Virkata pitäis kasseja mut ei sekään oikein innosta kun on pimee ilma.. Ja siivota pitäis muttei sekään innosta kun on tämmönen ilma. Auttakaa minua tsemppaamaan itseni ja neuvokaa miten pääsee "sadepäivämasennuksesta" eroon :D
 
Pojan 1-vuotis synttärit :heart: =) :heart:
Kakkupohja paistettu. Voileipäkakku melkein valmis. Sipulipiirakka kovasti kesken. Imuroimatta ja lattiat pesemättä.
Kuudelta tulee vieraita.

Voi minun vauvaa, iso poika :heart:
 
Lapset on päivän hoidossa Mummon luona, ja mulla siivouspäivä. Pyykkivuori on kamala kun on satanut niin kauan ettei ole voinut pestä ja viedä pihalle kuivumaan, täytyy varmaan laittaa kuivuriin kun ei taida olla tiedossa aurinkoista pariin päivään.

Jossain välissä kyllä nautin yksikseni päiväsaunasta =)
 

Yhteistyössä