Mitäs tekisitte minun housuissa?

Maamikki harmaana
Kaverisi ja veljesi ovat sitä mieltä että eroon koko miehestä. He ovat nähneet tilanteen läheltä joten usko heitä. Taidat olla reppana niin sinisilmäinen. Voimia eroon. :'(
 
:headwall: PAHALTA KUULOSTAA :headwall: Kyllä sinuna olisin aika kurkkuani myöten täynnä......ihme hiippailua ja se ettei vastata puheluihin ,ollaan yötä pois kotoa ,ai,ai,ai!!! :/ MInun mieheni jos uskaltaisi olla YHDENKIN yön pois kotoa ravintolareissun jälkeen,niin tietää sen ettei osoitteemme olisi enää sama.SE on tehty hyvin selväksi ,että ulos ei sitten mennä jos kotiin ei kyetä yöksi tulemaan ,ei #&%£$!*!Ihan säälin mitä olet joutunut kärsimään...Häntäheikin kuuloinen ukko,ja se vieraan ämmän numero sitten?kuinka et ole jo saanut pahemman luokan raivaria?liian kiltti olet.Pistä se pihalle ja katso mitä siitä seuraa. :wave: toivon sulle kyllä voimia ja paljon.
 
äippä -84
No tuo asiahan on vähän sillaiki, et "kyllähän se pitäs tietää missä mies kulkee"... En tee mitään hätiköityä, sillä jos se on pettäny nii on pettäny. Vielähän se vieressä nukkuu, että eipä se näköjään muita kuitenkaan halua :\|
Menihän se kuiten naimisiin minun kans, et sitä tässä oonki miettiny, et miksi se ois menny naimisiin kesällä, jos sillä on muut naiset jatkuvasti mielessä. Ja kaikenlisäksi näissä pettämis-jutuissa on aina kateelliste panettelua mukana, mekki kun asutaan sen verran pienellä paikkakunnnalla...
Äh,en sitte tiä... Vähän on sellanen olo, kuin ois halolla päähän lyöty :eek:
 
No eipä toi asia jossitteluilla selviä ainakaan suuntaan eikä toiseen! Kysy suoraan, kun kerran kuitenkin se nähtävästi askarruttaa noinkin paljon sun mieltäs!!! Vastaus ei ehkä ole se mitä toivoisit, mutta ei välttämättä niin pahakaan kun kuvittelet... Kysymällähän se selviää! (ainakin toivon mukaan!) Kyllähän suhteen pitäisi perustua luottamukseen, että jos epäilet, että hän kusettaa joka tapauksessa, vaikka kysyisitkin suoraan, niin ehkä siinä on silloinkin jo jotain vialla... ihmissuhteet, kun eivät ole koskaan yksinkertaisia, vaan vaatii hoitamista.... Voimia sinne!
 
Raskauden alussa yksi nainen kiusasi meitä soitteli mun avomiehelle ja pyyteli apua milloin missäkin asiassa. Mä otin yhteyttä tähän naiseen ja sanoin sille että olen raskaana ja voitko jättää meidät rauhaan. Sen jälkeen ei ole soittoja tullut eikä viestejä. Joten rohkeutta ja voimia tässä asiassa.
 
ei se sanokkaan sen takia ei jaksa vaivautua kysyyn.. Oommie kysynykki mut ei tunnusta mitään. Sain viime viikolla tietää kaverilta, joka ei halua puuttua meidän asioihin, et sillä ois ollu jotai säätöä (minun miehellä) joskus kauan sitten jonku muijan kans... ei se alkanu tarkempaan selittään ettei kaikki paska kaadu sitten sen niskaan =/

 

Yhteistyössä