Mitäs tekisitte minun housuissa?

Äijä kulki koko minun raskauden ajan baarissa (siis tietyssä kantapaikassa asutaan sen verran pienellä paikkakunnalla ettei täällä ole ku kaks menomestaa) loppuajan sen piti lähteä joka viikonloppu tiettyyn aikaan, oli muutaman kerran yötäki kaverinsa luona "sammunu", lapsi synty ja sama meno jatku, kunnes sanoin että tee päätös. No se loppu siihen sis. baareissa juokseminen.
Nyt kun jälkeen päin mietin (en sillon jaksanu, vauva ja kaikkee muuta ajateltavaa) nii yhen naisen numero pyöri joka baari illan jälkeen sen soitetuissa/vastatuissa puheluissa... pitäiskö kysyä vielä näin jälkeen päin, että mikä homma se oli vai ei?
 
lauuura
paha mennä sanomaan.. jos saat miehen tunnustamaan tekonsa, niin voitko elää senkin jälkeeen vielä normaalisti?? kannattaa miettiä. koska nyt sulla on vaan epäilys, mutta sitten olisi täysi varmuusa asiasta..
 
äippä -84
nii juuri, näin unta viime viikolla että sain tietää,että mieheni petti minua ja naisenkin nimen ja siinä vaiheessa en enää halunnutkaan tietää... :/
että mitäs tässä ny tekis. Ei mies tunnustaisi kuitenkaan... sillä on kaiken lisäksi niin lojaalit kaverit, että ne ei koskaan kertois mulle mieheni touhuja selkäni takana. Mies oli viime viikonloppunaki kotoa yötä pois, ei vastannu aamulla puhelimeen, soitin sen kaverille nii se sano, että joo se on minun kämpääs yötä (itse oli jonku muun luona) ja minun mies on menny aamulla töihin. No kun sai sen sitte iltapäivällä kiinni se sano että on nukkunu koko päivän ja heräs vasta "tähän" soittoon, uskoisitko?
 
Maamikki harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2004 klo 18:41 äippä -84 kirjoitti:
nii juuri, näin unta viime viikolla että sain tietää,että mieheni petti minua ja naisenkin nimen ja siinä vaiheessa en enää halunnutkaan tietää... :/
että mitäs tässä ny tekis. Ei mies tunnustaisi kuitenkaan... sillä on kaiken lisäksi niin lojaalit kaverit, että ne ei koskaan kertois mulle mieheni touhuja selkäni takana. Mies oli viime viikonloppunaki kotoa yötä pois, ei vastannu aamulla puhelimeen, soitin sen kaverille nii se sano, että joo se on minun kämpääs yötä (itse oli jonku muun luona) ja minun mies on menny aamulla töihin. No kun sai sen sitte iltapäivällä kiinni se sano että on nukkunu koko päivän ja heräs vasta "tähän" soittoon, uskoisitko?
Sory mut en todellakaan :'(
 
Tara-Milana
Nyt vasta tajusin, että olitte sama henkilö, joten. Kyllä sun kannattee kysyä. Kysy heti ja selvitä se tilanne, jos noita yöpoissaoloja meinaan jatkuu. Ei mitään järkeä jäädä tuollaiseen tilanteeseen. Selvitätte sen ja sitten annat anteeksi, jos on jotain anteeksi annettavaa. Tai sitten ette selvitä ja päästät itsesi menemään. Tää kuulostaa varmasti aika pahalta, mutta koita jotenkin päästä tuosta tilanteesta eteenpäin. Itsesi ja lapsesi takia. Voimia kovasti.
 
äippä -84
Onko kellään vastaavaa kokemusta? "Maria" ,mistä päättelet että se on nyt sit iha varmasti pettäny? nyt kyllä jurppii nii perinpohjasesti :'(
Onneksi huomena on päivä uus, veliki sano mulle että on hyvä jos jättäsin sen... :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2004 klo 22:02 äippä -84 kirjoitti:
Onko kellään vastaavaa kokemusta? "Maria" ,mistä päättelet että se on nyt sit iha varmasti pettäny? nyt kyllä jurppii nii perinpohjasesti :'(
Onneksi huomena on päivä uus, veliki sano mulle että on hyvä jos jättäsin sen... :ashamed:
Selvä tapaus. Olen vain realisti, vaikka se ei kaikkia miellyttäsikään.
-Voimahalaus- Tarviit paljon voimia. Mikä muu vaihtoehto se voisi olla?
 
äippä -84
Oon vain kai sellanen ihminen, että selitän itselleni kaiken, enkä edes yritä katsoa totuutta silmiin, oon kai liian sinisilmänen. Oot Maria kyllä oikeassa, joku toinen ois laittanu jo pillit pussiin ja lähteny käveleen...
en tiä mitä ny tekis... jotku huutelee kylilläki et mun mies pettää mua :'(
 
mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2004 klo 23:21 pauliina kirjoitti:
Te miehet ootte nii irstaita sikoja (en nyt yleistä), jos seisoisit minun edessä antaisin kyllä kunnon läimäytyksen ja sinä tietenkin kääntäisit toisenkin poskesi... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!
No miks vonkaat yksityiskohtia ku ei kestä kuulla? Sanoinhan alux ihan "siististi", mut ku vonkasit tarkempaa vastausta, sen sait... :wave: Tosin perun "aikeeni" välittömästi. Sinulle täytyy olla joku yhtä raivopää ku sinä...ja miks ihmeessä minua nätkisit?? Mitä teen väärin jos himoitsen vastakkaista sukupuolta? Olen vapaa, yks nainen jota tapailen, mut meillä ei sen vakavampaa...että tsori. :p
 

Yhteistyössä