Mitäs teidän miehet sanois, jos ehdottaisitte...

  • Viestiketjun aloittaja PahaSilmä
  • Ensimmäinen viesti
pohjantähdenalla
Ööööö.. en olisi halunnut miehelleni mun tyttö sukunimeäni,koska se olisi kuulostanu todella hullulta.. Kuten esim. Mikko Mikkola. Sori jos nyt nimesin jonkun näin,en halua kenenkään nimeä haukkua :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Ööööö.. en olisi halunnut miehelleni mun tyttö sukunimeäni,koska se olisi kuulostanu todella hullulta.. Kuten esim. Mikko Mikkola. Sori jos nyt nimesin jonkun näin,en halua kenenkään nimeä haukkua :ashamed:
mä muuten ihan oikeasti tunnen yhden mikko mikkolan..mut sitä ei oo kyl koskaan kutsutu tällä mikko nimellä vaan toisella etu nimellä... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja yes/no:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mun mies olisi siinä tapauksessa tyyliä Abdullah Korpinen, joten ei kiitooosh.... :LOL: .
(pyydän anteeksi jos tämä loukkaa Korpisen Abdullahia)
ja miina ähläämös, yhtä hyvä...
Sukunimi ei ole ähläämös, enkä mä ole Miina. Amerikkalaiseksi tai saksalaiseksi sukunimeksi yleensä luullaan. Joskus myös suomenruotsalaiseksi.
 
PahaSilmä
Mä en varmaan tulis toimeen semmosen miehen kanssa, jolle tommonen asia on niin hirveän tärkeä. Suurin osa naisista vaihtaa nimensä mukisematta, eikä heiltä muuta oleteta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mä en varmaan tulis toimeen semmosen miehen kanssa, jolle tommonen asia on niin hirveän tärkeä. Suurin osa naisista vaihtaa nimensä mukisematta, eikä heiltä muuta oleteta.
Entäs me naiset, jotka otettiin miehen sukunimi tosi tosi mielellämme, omasta tahdostamme? :saint:
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Ööööö.. en olisi halunnut miehelleni mun tyttö sukunimeäni,koska se olisi kuulostanu todella hullulta.. Kuten esim. Mikko Mikkola. Sori jos nyt nimesin jonkun näin,en halua kenenkään nimeä haukkua :ashamed:
mä muuten ihan oikeasti tunnen yhden mikko mikkolan..mut sitä ei oo kyl koskaan kutsutu tällä mikko nimellä vaan toisella etu nimellä... :D
Ja mä yhden Antti Anttilan ja sitä kutsutaan Antiksi :D
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mä en varmaan tulis toimeen semmosen miehen kanssa, jolle tommonen asia on niin hirveän tärkeä. Suurin osa naisista vaihtaa nimensä mukisematta, eikä heiltä muuta oleteta.
Entäs me naiset, jotka otettiin miehen sukunimi tosi tosi mielellämme, omasta tahdostamme? :saint:
Sanon, että se on hieno juttu silloin. Ihmettelen, että miksei monikaan mies ottaisi mielellään naisen sukunimeä?
 
yes/no
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja yes/no:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mun mies olisi siinä tapauksessa tyyliä Abdullah Korpinen, joten ei kiitooosh.... :LOL: .
(pyydän anteeksi jos tämä loukkaa Korpisen Abdullahia)
ja miina ähläämös, yhtä hyvä...
Sukunimi ei ole ähläämös, enkä mä ole Miina. Amerikkalaiseksi tai saksalaiseksi sukunimeksi yleensä luullaan. Joskus myös suomenruotsalaiseksi.
joo joo, mut sama juttu!!
 

Yhteistyössä