Mitäs te itse haluatte joululahjaksi?

Tällästä keskustelua en ole vielä täällä nähnytkään.

Eli mitä lahjoja haluatte joulupukilta? (Jotain kaupoista.. Luulenpa, että melkein kaikki haluavat yhteistä aikaa perheensä kanssa, terveyttä, maailman rauhaa jne.)

Minä haluan medaljonki kaulakorun ja koko perheelle ehkä Wiin.
 
juhs
En mä osaa itselleni mitään toivoa.
Kunhan lapset saavat jouluna lahjoja. Mutta jos saisin valita ihan mitä tahansa kaupallista rahasta piittaamatta, haluaisin tämän



Ei tule toteutumaan (enkä siis edes toivo), tuo sormusyhdistelmä kun maksaa lähelle 10 k€. No juu, tuun kertomaan, jos keksi jotain järkevää toivetta...:D
 
"vieras"
Lämpimät talvikengät. Sellaiset superlämpimät. Minulla on huono verenkierto ja varpaat menevät valkoisiksi pakkasella ja en voi ulkoilla pitkään. Olen etsinnyt edullisia, tosi lämpimiä talvikenkiä vielä onnistumatta.
 
Mää tahtoisin kicksparkin :)
Ei mulla muuta toivetta oikein ole, varsinkaan ku 3lle lapselle, vanhemmille, veljenpojalle, miehelle, mummolle, parille muulle läheiselle pitää ostaa lahjat ;)
Ja meille tulee uus auto loppuvkosta -nii eiköhän rahareikää oo tässäki jo...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25079402]Minä haluan sorel -joan of arctic talvikengät!!
Edelliselle kirjottajalle tiedoksi, että noi on ainaki lämpimät!!![/QUOTE]

Olen katsellut Sorelleja joo. Ne on kuitenkin aika kalliit.. Pitäis yrittää löytää edullisesti sellaiset. Kiitos kuitenkin tuosta tarkasta mallinimestä, Googletan nuo. =)
 
"Caramel"
Pörrösukat, Noblesse-suklaata ja Tahatonta Tohellusta-kirjan. Siinä ne tärkeimmät :D Koko perheelle toivoisin vihdoinkin sitä Soda Streamia. Jostain syystä ei olla hankittu, vielä.
 
kaikkea on jo
Lämpöset töppöset, lammasta tms, enpä juuri muuta. :) Mies koko ajan kyselee, mutta en osaa sanoa mitään. Kaikenmaailman lahjakortteja ja hoitoja se hankkis, mutta kun oon niin huono haluamaan mitään. Itsellään on kyllä sama vika, kun jotain autoja en viitti hommailla... :D
 
"kurppa"
Enpä tiedä, eniten toivoisin hyviä fiiliksiä. Mutta jos niitä ei kysytä, niin vaikka uutta tuoksua tai Nomination-palasia tai pyjamaa/ oloasua tai jotain hyvää kirjaa tai...
 

Yhteistyössä