Mitäs saitte äitienpäivälahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
lucifer
4v oli tehnyt hoidossa kortin ja valanut jalkapohjansa kuvan.
6v kortin
mies oli otanut jotain kalevalakorun uutta sarjaa korvikset ja kaulakorun. ja suklaata ja lonkero lavan.
 
Ruusun ja suihkussä kaytettävn vartalovoiteen isommilta lapsilta ja pienmmältä itse tehdyn kortin ja ison märän pusun :D Mies osti hupparin, leivontatarvikkeita ison kasan, jäätelökoneen (tätä olen havitellut itselleni jo pitkään) ja lottokupongin
 
Meillä tyttö oli tehnyt päikyssä liitutaulun, mihin oli kirjoitettu " onnea äiti Toivoo: "
Minusta oli aika ihana lahja, ja kun tosiaan kerrankin sellainen askartelu minkä tyttö on voinut itse tehdä.. Yleensä kun noi kotiin tulevat askartelut on aikuisen tekemiä ja sen näkee ( tyttö kohta 4v erityislapsi, en tiedä johtuuko motoriikasta bai levottomuudesta se että päikyn tädin tekee meidän neidin askartelut, mutta kovin on tyttö ylpeä niistä kuitenkin )
 
Sain jo aikasemmin kesäkukkia pihalle. Olen jo useampana vuonna pyytänyt äitienpäivälahjaksi kukkasia. Sen lisäksi aamupala tuotiin sänkyyn ja oli mies vielä ostanut ruusukimpunkin. Ihan liikaa taas kaikkea.. :)
 
Muksu oli kerhossa askarrellut kartongista peilin, joka on koristeltu hilein ja tarroin. Hieno on, ja sopivan kokoinen kirjanmerkiksi. Pakko tykätä.
Aamupalana oli muksun ideoimana kinuskikakkua ja ananasmehua :whistle:
Hyvin meni sekin alas, vaikka pikkasen kahvia olisin toivonut. Ja ehkä jotain suolaistakin.
 
Ruusukimpun jo eilen. Tänään vanhin oli tehnyt korvakorut koulussa, keskimmäinen korupuun.

Keskimäinen teki myös aamiasen miulle. Jonka sain nauttia sängyssä. Munakasta, suolaa ei ollut, vähän oli palanutkin. Mutta ei se haitannut yhtään :heart:
 
"milla"
Kahvit ja kakku sänkyyn. Mieheltä iso ruukkuruusu,kampaamo lahjakortti,arpoja ja kortti. Lapselta itse tehty kortti muskarista ja toinen päiväkodista sekä itse istuttama auringonkukka koristellussa ruukussa sen olivat tehneet päiväkodissa.
 
IhanaValo
Lapsilta sain koulussa ja hoidossa tehdyt lahjat ja kortit. Lisäksi esikoinen keitti aamukahvit valmiiks (olin tosin illalla ladannut keittimen valmiiksi ja jättänyt viereen lapun "paina keittimen nappia" :D )
 
  • Tykkää
Reactions: bud

Yhteistyössä