Mitäs nyt osio ei toimi mulle

Sipi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:15 MinnaV kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:13 Aurinkokunta kirjoitti:
Hassua, ettei tälle osiolle kirjoittaminen tunu yhtään kotoisalta... :eek: , vaikka tuo ikähaarukka meikäläiseen sopiikin.
Mutta tuntuu vaan niin oudolle... :xmas:
Sama vika, ihan ku ois omenavarkaissa tai jotain, koko aika pälyilee, ett ei kai kukaan huomaa. Mutt eihän tääl ole muita kuin me, ku katsoo ´noit viestien kellonaikoja tosta =)
Niin on. Mä en käy jostain syystä kuin tuolla nytissä. No tuleepahan tutustuttua nyt muihinkin.
Jos se on tän katkoksen tarkoitus ;)
 
Sipi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:16 lumikukat kirjoitti:
Mitenkähän pitkä muuten tästä osiota tulee...jumahtaa vielä tääkin.... :D
:D Mä ajattelin just samaa. No siirrytään sitten teiniäiteihin tai ruokapuolelle. Tai vallataanko isien palsta ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:13 Aurinkokunta kirjoitti:
Hassua, ettei tälle osiolle kirjoittaminen tunu yhtään kotoisalta... :eek: , vaikka tuo ikähaarukka meikäläiseen sopiikin.
Mutta tuntuu vaan niin oudolle... :xmas:
Just mietin ihan samaa äsken. Ihan tuntuu kun olis kylässä tai jotain ja odottaa kotiin pääsyä :whistle:
 
Sipi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:00 RouvaJackSparrow kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:40 lumikukat kirjoitti:
Kyllä siellä jotkut pystyy nostamaan vanhoja juttuja ylös? Nytkin nousi elokuva triviaali juttu... :eek:
Omista viesteistä pääsin kirjoittamaan tuonne mutta uusista viesteistä en enkä pääse suoraan mitäs nyttiin. Tänne siis :) .
Hei!! Liittyen sun nimimerkkin katsoin juuri tuon leffan. Multa meni vähän ohi että kuka se kapteeni siinä lopussa oli?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:01 Sipi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 13:00 RouvaJackSparrow kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:40 lumikukat kirjoitti:
Kyllä siellä jotkut pystyy nostamaan vanhoja juttuja ylös? Nytkin nousi elokuva triviaali juttu... :eek:
Omista viesteistä pääsin kirjoittamaan tuonne mutta uusista viesteistä en enkä pääse suoraan mitäs nyttiin. Tänne siis :) .
Hei!! Liittyen sun nimimerkkin katsoin juuri tuon leffan. Multa meni vähän ohi että kuka se kapteeni siinä lopussa oli?
Katoit siis kakkosen? Et ole varmaan nähnyt ykköstä, oli siinä pääosassa.
Voinko kertoa etten spoilaa ykkösen katsomista :whistle: .<br><br>
 
Tuo, että Mitäs nyt palsta ei toimi, johtuu ihan selkeästi siitä, että siellä on huomattavasti enemmän viestejä, kuin millään muulla palstalla.

Siitä johtuen tietokanta, on jollakin tapaa sillä osuudella rikki, kuten virheilmoituskin kertoo.

Jos saamme jollekin muulle palstalle, yhtä paljon viestejä, voi sekin rikkoutua.

Mutta sen enempää en rupea arveilemaan.

Atk-alan ihmisiä olen minäkin.
 

Yhteistyössä