Mitäs nyt osio ei toimi mulle

Hui kun säikähdin...kävin kokeilemassa yleisellä puolella-ei toimi vieläkään- ja kun tulin takas luulin että olette minut hyljänneet...en nähnyt tätä osiota missään...sit tajusin et olin väärällä puolella...10-v nuorempien osiossa... :D
 
Pass10n
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 11:58 lumikukat kirjoitti:
Hui kun säikähdin...kävin kokeilemassa yleisellä puolella-ei toimi vieläkään- ja kun tulin takas luulin että olette minut hyljänneet...en nähnyt tätä osiota missään...sit tajusin et olin väärällä puolella...10-v nuorempien osiossa... :D
Kyllä ne tämmöset täti-ihmiset sieltää potkasee ulos jos sinne erehtyy :D
 
oho
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 11:58 pintelin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 11:58 oho kirjoitti:
anteeksi mutta pääsettekö tonne mitäs nyt osioon, mulla tulee virheilmoitus..joku database error..
Juu niin tulee meilläkin siks ollaan nyt täällä. :xmas:
mä olen niin tumppu näitten koneitten kanssa, anteeksi tyhmä kysymykseni, säikähdin jo että meidän koneella on joku kauhea virus. :ashamed: tai siis voi kai ollakkin mutta kun ei tää toimi tämä sivusto ni ajattelin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:03 pink82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 11:45 pintelin kirjoitti:
Kummallista en mäkään sinne pääse vaikka muihin osioihin pääsenkin. :eek: Ja näyttää siellä porukkaa olevan miten sit muut pääsee? :/
Sama mulla...
niihin pääseen kirjoittamaan uusia aiheita ja sit viimesen viestin kautta, mutt muuten ei :(
 

Yhteistyössä