Mitäs nyt osio ei toimi mulle

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:05 MinnaV kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:03 pink82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 11:45 pintelin kirjoitti:
Kummallista en mäkään sinne pääse vaikka muihin osioihin pääsenkin. :eek: Ja näyttää siellä porukkaa olevan miten sit muut pääsee? :/
Sama mulla...
niihin pääseen kirjoittamaan uusia aiheita ja sit viimesen viestin kautta, mutt muuten ei :(
Miten pääsee kiroittamaan uusia aiheita? Mä en pääse kuin viimeiseen viestiin kirjoittamaan vastauksen...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:04 emmi06 kirjoitti:
Ai täälläkö te oottekin :) ei päästä muakaan sisään mitäs nyt :/
Eilen tökki koko illan ja luulin että olisivat saaneet jo sen kuntoon :headwall:
Minusta on vähän vaikuttanut siltä, että ne tökkii joka ikinen kerta, kun sinne menee :/ Ei vain ole tullut mitään muuta foorumia vastaan, missä olis yhtä mukavaa :/
Suomi24 en ainakaan mene Mattien ja Susanien sekaan :LOL:
 
Täällä on siis näköjään kaikki, enpä oo aiemmin tätä osioo availlut :) mut nyt sinne keskustareissulle, toivottavasti toimis illalla nää sivut. Jos vaikka mulla ois uutisia... :whistle:
Niin ja mä en mennyt tänäänkään sinne Vauvalle, ei vaikka kuinka tökki :D liberolle kyllä eksyin...<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:06 lumikukat kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:05 MinnaV kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:03 pink82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 11:45 pintelin kirjoitti:
Kummallista en mäkään sinne pääse vaikka muihin osioihin pääsenkin. :eek: Ja näyttää siellä porukkaa olevan miten sit muut pääsee? :/
Sama mulla...
niihin pääseen kirjoittamaan uusia aiheita ja sit viimesen viestin kautta, mutt muuten ei :(
Miten pääsee kiroittamaan uusia aiheita? Mä en pääse kuin viimeiseen viestiin kirjoittamaan vastauksen...
En tie mut niin joku teki just tuolla mitäs nyt, olin kans ihan äimänä... siel oli uus aihe, ei se minkä kautta osasin ite tänne tulla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:08 Jaanuska kirjoitti:
No joo pääasia et muihin pääsee ettei tuu vieroitusoireita :LOL:
Mulla vaan meinaa olla...ei ole saanut kunnolla plussa kiintiötä täyteen ja töihin pitäis osata raahautua...miten sitä voi koko illan olla töissä kun ei ole kunnolla päässyt keskustelemaan ennen sitä....*tärinä päällä...tarttee kunnon annoksen mitä nyt palstaa.... :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:13 Aurinkokunta kirjoitti:
Hassua, ettei tälle osiolle kirjoittaminen tunu yhtään kotoisalta... :eek: , vaikka tuo ikähaarukka meikäläiseen sopiikin.
Mutta tuntuu vaan niin oudolle... :xmas:
sie oot jumahtanu kans mitäs ny palstalle :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:13 Aurinkokunta kirjoitti:
Hassua, ettei tälle osiolle kirjoittaminen tunu yhtään kotoisalta... :eek: , vaikka tuo ikähaarukka meikäläiseen sopiikin.
Mutta tuntuu vaan niin oudolle... :xmas:
Sama vika, ihan ku ois omenavarkaissa tai jotain, koko aika pälyilee, ett ei kai kukaan huomaa. Mutt eihän tääl ole muita kuin me, ku katsoo ´noit viestien kellonaikoja tosta =)
 
Sipi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:05 pintelin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:02 LadyDark kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:00 Piipi Pöppiäinen kirjoitti:
ihan orpo olo *ei kuulu tähän osioon* :D :whistle:
Voi pientä :whistle: :hug: Mä taas kuulun niin tulin tänne. :xmas:
En mäkään ihan vielä kuuluis tänne. :whistle:
Mä menen kyllä ikäni puolesta täällä, mutta mä en ole vielä äiti :'(
 

Yhteistyössä