Mitäs keksis

Nahkanaamio itsellesi vetoketju suuaukolla, siihen vielä kumipallo suukapulaksi. Imee nenän kautta ilmaa ja puhaltelee pallon kautta ulos lipoen kielellä hengityshuuruja ja kuvittelee olevansa oman maun mukainen kunkku stadissa.
 
Itse sain suostuteltua vaimon peppuseksiin, kun aloitin varovaisesti pepun hyväilyllä samalla kun ratsasti .Toki heti samalla kerralla ei sitä kokeiltu. Saa kuitenkin orkkuja nykyään.
Kovin isolla kalulla ei varmaan kannata lähteä koittamaan ilman kunnon lämmittelyjä.
Itsellä normi 16/4. Onnea yritykseen. ;)
 
Itse tykkään kun kunnolla hommassa mukana, tarpeeksi rentoutuneena, toisaalta kunnon "kiimassa" eli suomeksi....aikaa riittävästi, saa olla rauhassa (ei pelkoa lasten tulosta koputtuttelemaan oveen), on saanut jo parit orgasmit....hyvä liukaste, hellä mies.....sillon siitä nauttii, oikeasti, eikä se satu.
Kiireellä, kylmiltään työnnettynä siitä voi jäädä ikuinen kammo....
 
itse en ole mikään hirveän suuri anaaliseksin "fani", mutta suostun kyllä siihen jos mies sattuu sellaista haluamaan. joskus on ollut ihan nautinnollistakin, mutta yleensä pimpsan kautta tulee kyllä paremmin tyydytys..
 

Yhteistyössä