Mitäs aiotte puuhata tänään ja ennen kaikkea mitä teette ruoaksi?

Non compos mentis
Singaporelaisen kaverin läksijäiset. Sovittiin, että pidetään ne meille, koska tulossa eri-ikäisiä lapsiakin niin ei kiva jossain kahvilassa tavata. Kävin kaupassa, leivokset ovat tekeytymässä ja imuroin kämpän sekä pesin kylppärin tähän mennessä. Ja kirjoitin 1/3 esseestäni.

Nyt vaan hengailen pari tuntia ja alan sitten ruoanlaittoon. Lapset menivät taas hoitamaan matkoilla olevan naapurin lemmikkejä, etteivät rotat yms. kuole kuumalla janoon tms.

Ai niin, teen ruoaksi lihapullalaatikkoa ja jotain virkistävää salaattia. Sitten mulla on vanhanaikainen lihapiirakka tehtynä sekä ne leivokset (tehty kaksi kakkupohjaa peltillä: kaakao ja tavallinen, niiden väliin vanukasta ja banaania, päälle kermavaahtokuorrute ja ranskanpastilli).
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"harmaa"
Siivota pitäis.
Olisi pitänyt laittaa paikat kuntoon taas ennen reissuun lähtöä, ni ois ollu huomattavasti mukavampi palata kotiin.

Ruuaks uutta pottua ja tonnikalakastiketta
Jälkkäriks pappilan hätävara
 
Oletpas sä compos ahkeroinut. Itse olen vain laiskotellut koko aamun. Mulla alkoi loma nyt, joten ehkä se on suotavaa.

Ei kyllä tosiaankaan huvita ruoanlaitto, eikä näillä keleillä oikein ruoka maistukaan. Oliskohan se sitten pitsapäivä meilläkin.

Jos nyt jaksaisi torille vääntäytyä mustikoita hakemaan ja kauppaan, myöhemmin kasvimaalle, niin ehkä se päivä menee näissä. Sää on ihan liian lehmänhenkäys mihinkään vaativampaan.
 
-.-
Aamu alkoi taas riitelemällä miehen kanssa ja eipä tässä tiedä miten päivä etenee. Nyt ainaki vaan osaan itkeä. Kesäteatteriin piti mennä.

Ruuaksi pitäis väsätä lihapullia ja uusia perunoita.
 
Lounaaksi tässä juuri syön höyryävän kuumaa kaalisoppaa, nam! :p
Päivälliseksi tehdään pitsaa, pohjaa en jaksa vääntää, joten se tulee pakasteesta.

Kun poika herää unilta, me mennään ostaa hana ja bidee, ja käydään ruokakaupassa, sen jälkeen talolla ja sit täytyykin alkaa tekee päivällistä. Katsotaan mitä illalla keksitään, ja mikä sää on. Näkyy kirkastuvan pikkuhiljaa.
 

Yhteistyössä