mitähän tämäkin sit onkaan...

  • Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti
onneton
elikkäs olotetaampa alusta...
kävin gynellä reilu kuukausi sitten ja se totesi, että munasolu ei irtoa ja määräsi glomeja... mulla pitäs syyä glomeja kierron 3-7pv ja kierron 23pv pitäs käyä verikokeissa.. no se asia on ok, mutta mutta..
tässä olen odotellut niitä kuukautisia. tällä hetkellä on menossa kiertopäivä 51. viikko sitten kävin viemässä raskaustestin joka näytti negaa =(
eile aamulla sit tuli ihan hitusen semmosta veristä limaa ja tänä aamuna sit taas vähä lisää, mutta muuta kuukautisiin viittaavaa ei oo kuulunut. viimeyönä heräsin sit siihen, että maha oli aivan samperin kipeä, lähinnäö alavatsa.. tätä kipua ei kestänyt ku maks.15min ja meni ohi.. tämän päivän on ollut semmonen kumma olo, niinku närästäs koko ajan... ihmeellistä.
mitä kummaa tää voi olla? :\|
ja sit vie niist glomien alottamisesta. tyhmänä kysyn, että miten se kuukautisten alkaminen katotaan. onko se se päivä jollan alkaa tiputtelu, tuhru vaan se päivä jollon voi ihan 100% varmaksi sanoa, että nyt ne menkat alko.
neuvokaa tyhmää onnetonta vauvaa haluavaa..
 
odottamaton harmaana
Mä en valitettavasti tiedä noista clomeista mitään, mutta noista kuukautisista: mun lääkäri sano että ne lasketaan alkaneeks siitä päivästä, kun vuotaa kunnolla. Hymyä huuleen! Kuulostat vähän surulliselta. :heart:
 
pipari harmaana
Kysyin tuota kuukautisten alkamisjuttua gyneltä, kun itse pähkäilin saman asian kanssa...ja juuri clomien kanssa. Eli kuukautiset katsotaan alkaneeksi ekana kunnon vuotopäivänä tai jos tulee tuhrua ja seuraavana päivänä alkaa kunnon vuoto, niin kuukautisten alkamispäivä on se ensimmäinen tuhrupäivä. (siis jos enemmän tuhrupäiviä, niin vasta kunnon vuodosta lasketaan)

 

Yhteistyössä