Mitä voisit hyväksyä aviomiehesi naispuoliseen ystävyyssuhteeseen..

Samaa mieltä! En itse ole koskaan ymmärtänyt neuroottista perään soittelua ym. (josta tässä lähipiirissä eilen ihan tuore kokemus) |O Kyllä puolisolle pitää antaa hänelle kuuluva vapaus valita itse ystävänsä, tavata heitä, soitella ja viesteillä, oli sukupuoli kumpi hyvänsä. :snotty:
 
Naapurissa asuva miespuolinen ystäväni siis oli tulossa iltateelle vaihtamaan kuulumisia niin eikös vaimo alkanut heti rimputtaa puhelimeen ainakin kymmenen kertaa! Ihan kuin ei olisi yksi kerta riittänyt, argh.. Sairasta. Aina tuo sama kuvio toistuu. Mies pääsee hetkeksi pihalle niin heti aletaan perään rimputtamaan.

Noh, tee jäi sit kuppiin jäähtymään kun ystäväni joutui ärsyyntyneenä poistumaan. Vaimolla ei ollut edes kunnollista asiaa kuulemma, huoh. Kunhan haluaa kontrolloida. Onnellinen suhde?
 
Samat jutut hyväksyn ku omaan suhteeseeni esim. parhaan ystäväni kanssa... Viestittelyt, soittelut, kahvittelut ja muut tapaamiset kuuluu normaaliin ystävyyssuhteeseen. Halataankin, eikä siinä o mitään ihmeellistä. Pusuja yms en hyväksyis enkä niitä itekään harrasta. Ihan samalla tavalla mä suhtaudun mieheni ystäviin sukupuoleen kattomatta ja samaa ootan itteni osalta myös.

Avoimuutta on riittävästi sillon, kun toinen on ystävyydestä ja sen ylläpidosta tietonen eli mitään ei tehä selän takana. Kaikkia keskusteluja ei tarvi raportoida kumppanille, koska osa on luottamuksellisia... Muutenkaan keskusteluja ei tarvi toistaa, vaan voi halutessaan sillai ympäripyöreesti mainita. Sekäään tosin ei o välttämätöntä.

Ei toinen voi päättää kenen kanssa kumppani on ystävä.
 
Nimra
Normaalin ystävyyden, lisäämättä siihen mitään romantiikkaan/hellyyttä/seksuaalista.

Jos oletetaan tilanne että tietäisin, että kumppani tapailisi naista/miestä jonka kanssa olisi pettänyt puolisoaan niin silloin en antaisi kyllä tavata. Silloin se raja on ylitetty.
 
MRA
En tiedä yhtään kyseisenlaista suhdetta joka ei olisi johtanut "pidemmälle". Asian tunnutaminen vain kestää jonkuun aikaa. Kun sopiva tilaisuus tulee "niin huomasimme pitävämme toisistamme" . Ehdotan tiukkaa valvontaa.
 
Miten suhtautuisin jos oma mies kävisi naisilla kylässä. Riippuu varmaan minkälaisella naisella mies kävisi, mitkä ovat taustat yms. Kyllä lievästi sanoen ihmettelisin jos mieheni menisi naapurin neidolle iltateelle, tämäkin tosin riippuu täysin taustoista. Jos on pitkä ystävyyssuhde taustalla niin asia olisi ok, mutta myönnän olevani sen verran mustasukkainen että kirpaisisi jos tämä iltateen tarjoaja olisi entinen kumppani/pano. En soittelisi perään, mutta kyllä kyselisin mieheltä asiasta kuitenkin.
 
Myy-80 kanssa samaamieltä avoimuudesta.

Minun mielestä avoimuus ja rehellisyys on kaiken perusta. Mikä estäisi teitä käymään yhdessä vaikka kaffella jolloin sinäkin näkisit onko se todella vain ystävyyttä vai onko siinä jotain muuta?
Näin saisit ainakin varmuuden asiaan ja joskus kun kumppanisi haluaa käydä ko.henkilön kanssa kaffeil ni tietäisit että sehän on sama ku hän menis vaikka siskonsa kanssa kaffeille.
Itse olen sitä mieltä että kyllä nainen ja mies voi olla ystäviä ilman seksiäki.

Itse olen miehelleni miespuoleiset ystäväni niin sanotusi näytille tuonut joten hänen pitäisi todellakin nähdä et ne ovat vain ystäviä.
 
Sellaisen toiminnan, mitä voi tehdä avoimesti ja miten käyttäytyisi kumppanin nähdenkin. Jos viestit ja ystävyyssuhde on viaton, ei ole syytä salailla viestejä tai puhelujakaan. Jos puheluja yms salailee, sitten hommassa on jotain mätää.
 
Joo, huomasin, että on alkanut eräs hänen entinen "ystävä" - ei mies sellainen - soittelemaan ja tekstailemaan enemmän eronsa jälkeen. Ennen kävi ihan rohkeasti tontilla, nyt ei ole näkynyt viime kuukausina.

Nyt on alkanut kauppareissutkin venymään - "optikollakin" meni n 2 tuntia, tarkistuksessa.
Joo, voi mennäkin - sattui vaan yksi yhteinen tuttumme näkemään että se "optikon tarkistus" tehtiin läheisen kauppakeskuksen kahvikuppilassa...

Selittänee osaltaan "vaimoni" haluttomuutta, ehkä jopa tämän "ystävän" eronkin??

Sellaista "ystävyyttä" täällä.
 

Yhteistyössä