tuota
Anna mun kaikki kestää...mies lupasi muuttaa käytöstään.
Joo. Älä ainakaan mene jonkun toisen kanssa kimppaan. Jos eroat, niin sulle tekis hyvää olla ihan itseksesi ja miettiä asioita.
Anna mun kaikki kestää...mies lupasi muuttaa käytöstään.
Just. Googletahan narsistin piirteet. Löytyykö tuttua tekstiä? Veikkaisin että löytyy.kyllä sen omistushalu oli selvillä jo aiemmin. Mutta asiasta puhuttiin paljon ja mies lupasi muuttaa käytöstään. On miehessäni paljon hyvääkin! Todella paljon. Tiedän että hän rakastaa minua, on todella hyvä isä ja aviomies, ahkera. Mutta joku kuitenkin mättää. Koen olevani vankilassa.
Lapsellinen näkökanta. Avaa silmäsi sieltä vaaleanpunaisten lasien takaan, ja katso peiliin; miksi olet nykyisen miehen kanssa? Onko hänen hallitseminen normaalia? Oletko alistunut, ahdistunut, masentunut? Etsitkö pakotietä uudesta ihastuksesta? Miksi olet pysynyt nykyisessä suhteessasi???Etkö kehtaa myöntää itsellesi että olet valinnut väärän miehen?oikeasti tuntuu etten ikinä halua parisuhdetta kenenkään kanssa. On vaan olemassa yksi mies joka tuntuu hyvältä ja turvalliselta ja jota osaan ajatella jopa seksuaalisesti.
Tiedätkö itse paljonkin narsisteista? Yksi narsistin piirre on, että hän hallitsee kkumppaniaan, ja eristää pois muusta maailmasta. Ja narsistin puoliso ahdistuu vähitellen , ja lopulta sairastuu ! Kuulostaa kovasti ap:n puolisolta. Mutta tietenkin tämä oli vain arvaus, ei tartte hermostua.Ja helvetti sentään, taas löytyi narsisti!
Miten ne kaikki maailman narsistipuolisot onkin sattuneet palstalaisten puolisoiksi?
Mikä narsisti se on, kun ei ole alun perinkään luonnettaan peitellyt vaan ap on kyllä tiennyt kenen kansa yhteen menee. Ja vuosikaudet elänyt kanssaan, perustanut perheen, neljä lasta hankkinut?
Pahin virhe on ollut ap:n kuvitelma, että voisi muuttaa miehen luonteen.
Minkä piirre on se, että vika haetaan kaikista muista kuin itsestä?Alkuperäinen kirjoittaja Älä alistu;29803365:Tiedätkö itse paljonkin narsisteista? Yksi narsistin piirre on, että hän hallitsee kkumppaniaan, ja eristää pois muusta maailmasta. Ja narsistin puoliso ahdistuu vähitellen , ja lopulta sairastuu ! Kuulostaa kovasti ap:n puolisolta. Mutta tietenkin tämä oli vain arvaus, ei tartte hermostua.
Musta tuo tunne on hyvä ja arvokas naisessa Jos olisin sun mies niin luultavasti haluaisin myös suojella sun tyylistä naista. Mutta en haluaisi olla sulle liian ankara kuitenkaan. Pitäiskö sun kokeilla vielä puhumista miehesi kanssa?En niinkään kaipaa parisuhdetta kun sitä läheisyyttä ja tunnetta olla toisen lähellä turvassa ja onnellinen.
Kyllä se voi jollekin olla niin, syvemmällä tasolla. Mulle on vaan hienoa että nainen kaipaa turvaa miehestä. Se on eräs tärkeimpiä asioita mulle naisessa.Niin. Sun turvallisuus ja onnellisuus on mielestäsi joain, minkä vaan joku toinen ihminen voi antaa.
EI!
Juuri saman reaktion saat minussa aikaan. Tekee mieli suojella sinun tyylistä miestä.Musta tuo tunne on hyvä ja arvokas naisessa Jos olisin sun mies niin luultavasti haluaisin myös suojella sun tyylistä naista. Mutta en haluaisi olla sulle liian ankara kuitenkaan. Pitäiskö sun kokeilla vielä puhumista miehesi kanssa?
Kiitos! Laittele viestiä niin tutustutaan lisää Mä lähden tästä pääsiäisen viettoon.Juuri saman reaktion saat minussa aikaan. Tekee mieli suojella sinun tyylistä miestä.
Olen samaa mieltä tuosta ankaruudesta. Ei saa olla liian ankara, mutta pitää pystyä silti kuria pitämään. Heikompi vaatii ohjausta.
Ei v....u! Taas etsimässä täältä seuraa. Eikö modet vois jo puuttua tähän jotekin?Kiitos! Laittele viestiä niin tutustutaan lisää Mä lähden tästä pääsiäisen viettoon.
Toivon ap:lle tsemppiä vaikeassa tilanteessa.