Mitä vikaa tässä häämatkassa?

Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
No ajatus häämatkasta on, että silloin tehdään jotakin speciaalia. Laivalle pääsee aina ja helposti. ehkä siskosoi ajatteli, että teidän kuuluisi tehdä jotakin erilaista ja ikimuistoista. Joskin teidänhän häämatka, joten teette toki kuten tykkäätte.
Niinkö?

Tätä palstaa kun olen lukenut, niin tuntuu että moni perheenäiti ei pääse edes lähimpään prismaan helposti, saati että ihan koska vaan. Puhumattakaan sitten jostain risteilystä.

Mä kyl voisin joskus päästä Prismaan yksin (järjestelykysymys)
:D Mutta se, että päästäisiin miehen kanssa kaksin, vaatii jo järjestelyä enemmän. Mun mielestä hää matkan ainut kriteeri on, että sinne mennään kaksin (siis ilman lapsia). Paljon helpompi on järjestää aikaa kaksin risteilylle, kuin johonkin pidemmälle lomalle. Voisin kuvitella meneväni häämatkalle risteilylle. Aloinkin katsomaan jo sviittien hintoja, mutta harmikseni huomasin vain 3 laivassa olevan porealtaan, Tallinnan laivoissa ei näyttänyt olevan... Helsingistä kun meidän olisi helmpompi mennä ja en viitsisi sitä tonnia maksella.

Me oltiin häämatkalla mökillä :D

Noi laivan sviitit on siitä kivoja et siellä saa olla rauhassa, ei siellä pahemmin känniläisten mölinät häiritse.
Me otetaan irtiotto arjesta noilla sviittiristeilyillä ja on siitäkin kiva et makkari on erikseen eli kun vekaran tainnuttaa nukkumaan niin vanhemmat voi rauhassa istuu olkkarissa tai saunassa.
Se "pienempi" aamiainen joka on vaihtoehtona saada sviittiin ei ole sit mitenkään järin pieni, me ollaan ainakin pärjätty sillä loistavasti (riippuu tietty millaseen aamupalaan on tottunut)

Yhteistyössä