Kuulostaa ihanalta!Alkuperäinen kirjoittaja Häämatkalainen:Mikäs siinä, jos se risteily hyvälle tuntuu. Kukin tyylillään! Me käytiin patikoimassa kansallispuistossa, ja tehdään niin joka vuosi hääpäivän tienoilla!
no,kyllä sitä vielä kerkeetteAlkuperäinen kirjoittaja hö:Ihan hyvä häämatkahan toi on. Me ei olla käyty vieläkään häämatkalla, vaikka 3v ollaan oltu naimisissa On se nyt ainakin parempi, kun ei häämatkaa ollenkaan.
Jospa tämä on sitä erilaista ja ikimuistoistaAlkuperäinen kirjoittaja x:No ajatus häämatkasta on, että silloin tehdään jotakin speciaalia. Laivalle pääsee aina ja helposti. ehkä siskosoi ajatteli, että teidän kuuluisi tehdä jotakin erilaista ja ikimuistoista. Joskin teidänhän häämatka, joten teette toki kuten tykkäätte.
Niin kun eihän kaikkialta Suomesta pääse laivalle helposti, ja on ihmisiä jotka eivät koskaan ole laivalla käyneetkään. Silloinhan se on erikoista =)Alkuperäinen kirjoittaja kioto:Jospa tämä on sitä erilaista ja ikimuistoistaAlkuperäinen kirjoittaja x:No ajatus häämatkasta on, että silloin tehdään jotakin speciaalia. Laivalle pääsee aina ja helposti. ehkä siskosoi ajatteli, että teidän kuuluisi tehdä jotakin erilaista ja ikimuistoista. Joskin teidänhän häämatka, joten teette toki kuten tykkäätte.
Alkuperäinen kirjoittaja kiulu:Laivaristeilyt taitaa olla suurimmaksi osaksi perähikiäläisten vyölaukku-tennissukkahomssujen käsitys matkailusta. Mikäs siinä, jos tykkää.
Erilaista ja ikimuistoista? Mä oon aika kauan elänyt, enkä ole kertaakaan ollut laivan sviitissä, en lähelläkään. Etenkään tuollaisessa jossa on saunat ja ammeet sun muut siisteydet. Kyllä mä luulen, että tollanen on aika spesiaali pikkuhäämatka monellekinAlkuperäinen kirjoittaja x:No ajatus häämatkasta on, että silloin tehdään jotakin speciaalia. Laivalle pääsee aina ja helposti. ehkä siskosoi ajatteli, että teidän kuuluisi tehdä jotakin erilaista ja ikimuistoista. Joskin teidänhän häämatka, joten teette toki kuten tykkäätte.
Niinkö?Alkuperäinen kirjoittaja x:No ajatus häämatkasta on, että silloin tehdään jotakin speciaalia. Laivalle pääsee aina ja helposti. ehkä siskosoi ajatteli, että teidän kuuluisi tehdä jotakin erilaista ja ikimuistoista. Joskin teidänhän häämatka, joten teette toki kuten tykkäätte.
Just näin. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:Alkuperäinen kirjoittaja kiulu:Laivaristeilyt taitaa olla suurimmaksi osaksi perähikiäläisten vyölaukku-tennissukkahomssujen käsitys matkailusta. Mikäs siinä, jos tykkää.
Sä käyt varmaan itse lomalla lomalla ihan kanarialla asti
Ihan oikeastiko te jaottelette ihmiset tollain?
Ja ap, suunnitelma kuulostaa oikein hyvältä! Varmasti tulee olemaan ihana häämatka.
Ei kaikkien tarvi maksaa itteensä kipeäksi ja lähetä johonki malediiveille kuukaudeks sen takia, että muiden mielestä se on ainoa oikea ja tarpeeksi eksoottinen häämatka..
Se on nykyään erikoista häämatkalla, että siinä ei ole muuta suunitelmaa, kuin kuherrella tuoreen puolison kera ja sehän onnistuu mainiosti sviitissä.Alkuperäinen kirjoittaja kioto:Jospa tämä on sitä erilaista ja ikimuistoistaAlkuperäinen kirjoittaja x:No ajatus häämatkasta on, että silloin tehdään jotakin speciaalia. Laivalle pääsee aina ja helposti. ehkä siskosoi ajatteli, että teidän kuuluisi tehdä jotakin erilaista ja ikimuistoista. Joskin teidänhän häämatka, joten teette toki kuten tykkäätte.
Peesi! minulle häämatkan tarkoitus on (=tulee olemaan) viettää aikaa aviomieheni kanssa kahdestaan ja se voi tapahtua vaikka oman kaupungin hotellissa. Rahasta asia ei ole kiinni eli varaa olisi matkustaa vaikka vinku-intiaan, mutta pitkille ulkomaanmatkoille otan mieluiten lapsen mukaan. Hemmotteluhoitoja ja läheisyyttä, täydellistä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taas täällä näitä naamanaukojia riittää! Ihana idea, eikö pääasia ole että olet miehen kanssa?!? Saatte rentoutua ja nauttia. Meillä ei ainakaan ees lapsia saatas viikoksi hoitoon. Eikä itselläni ole mitään intoa lähteä ulkomaille! Voisin valita saman, vaikken ole naimisiin menossakaan.
Lisään vielä, että yleensä nämä ulkomaille pyrkijät (ts. ulkomaille suuntautuvan häämatkan "pakollisuutta" hehkuttavat) ovat juuri sellaisia tapauksia, joille häämatka on lähes ainoa mahdollisuus päästä ulkomaille ja jotka luulevat, että häämatkakohde jotenkin määrittää avioliiton onnistuneisuuden.Alkuperäinen kirjoittaja fee:Peesi! minulle häämatkan tarkoitus on (=tulee olemaan) viettää aikaa aviomieheni kanssa kahdestaan ja se voi tapahtua vaikka oman kaupungin hotellissa. Rahasta asia ei ole kiinni eli varaa olisi matkustaa vaikka vinku-intiaan, mutta pitkille ulkomaanmatkoille otan mieluiten lapsen mukaan. Hemmotteluhoitoja ja läheisyyttä, täydellistä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taas täällä näitä naamanaukojia riittää! Ihana idea, eikö pääasia ole että olet miehen kanssa?!? Saatte rentoutua ja nauttia. Meillä ei ainakaan ees lapsia saatas viikoksi hoitoon. Eikä itselläni ole mitään intoa lähteä ulkomaille! Voisin valita saman, vaikken ole naimisiin menossakaan.