No juu, kieltämättä mäkin vähän ihmettelin että miks pojan pitäs nöyrtyä kun se ei ole tehnyt kuitenkaan mitään pahaa kellekään. Ainoo virhe että se turheutui ja hermostui kun kovasti yritetty kotiläksy ei ollut sellainen mitä opettaja halusi.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;22417078:
mulla nousee karvat pystyyn tuon nöyrtymisen takia..hitto mä en käsitä miksi nuoren pitäis nöyristellä yhtään ketään joka sitä kohtelee kaltoin, oli sit opettaja tai kuka tahansa: /
sais opettaja ihan itse nöyrtyä, ai niin, mut eihän opettaja voi olla väärässä, oppilashan se aina on väärässä..huoh.
muista kehua poikaa siitä kuinka hyvin oli hommansa tehny, ja sano et tästälähin tekee vielä paremmin ja vielä enemmän tolle tunnille hommia, mut ei missään tapauksessa tuhoa niitä, jos sama toiminta opettajalta jatkuu, voitte sit rehtorille käydä työt näyttämässä.
Ihmettelen myös sitä jos sai tekstin "kokonaan netistä kopioiduksi" kun olin vieressä katsomassa miten poika sen teki....ja ihmettelen että toisen jätkän työstä tuli suht hyvä arvosana vaikka se oli kokonaan netistä kopioitu.
Mä kehuin poikaa, ihan ekana siitä että tuli kotiin rauhottumaan. Sit siitä et kasas ittensä ja meni vielä sen opettajan tunnille takas. Ja sit siitä et ainakin voi olla hyvillä mielin että yritti ja teki. Ja ainakin meillä oli mukavaa kun keskusteltiin asioista yms... ja kaiken tän jälkeen poika kanto pikkuveljeä tuossa ja leikitti sitä eikä ainakaan siirtänyt vihastuksiaan näihin sisaruksiinsa.
Ainakin saan ite olla ylpee pojastani, ja niin oli mieskin kun tossa soiteltiin. (vaikka ei biologinen isä olekaan )