Niistä minigrip-pusseista sen verran, että mustekynällä voi kirjottaa suoraan siihen pussin kylkeen valkoselle pohjalle millimäärän ja päivämäärän, helppo sitten ottaa pakkasesta vanhinta ekaksi käyttöön. Minulle ohjeistettiin, että 1kk pakkasessa säilyy. Suosittelen myös pakastamaan ne vaikka pakasterasian päällä, että tulee mahdollisimman litteitä, sulaavat siten nopeammin.
Vaipoista myös sen verran, että kannattaa hankkia erimerkkejä vaikka näytepaketteina, koska kaikille vauvoille ei käy kaikki vaipat, sopivat löytää vain testaamalla.
Cuplatonista sen verran, että itse en sitä enää käytä, meillä tuli vain lisää ongelmia. Mallasuute on ollut joillekin hyvä, mutta haisee (ja minusta maistuukin) ihan hirveeltä.
Sellainen juttu äidille olis kans hyvä: HARTIAN LÄMMITTIMET/HIHAKKEET mikäli vauva syö usein yöllä ja alkaa tuntua veto tai niska/hartiaseutu tulee jäykäksi niin boleron tyyppinen (tiukempi) hihake on mahtava keksintö! Silloin voi surutta nukkua pelkät liivit ja alkkarit päällä, ei tarvitse yöpaitaa tms. nostella yöllä eestä pois, kun voi ottaa rinnan esille suoraan liiveistä.
Vauvalle voi kans hankkia suppojakin etukäteen, nekin säilyy kauan.
Meilläpäin vauvan tutit on otettava itse mukaan synnärille... keitettyinä tietysti!!!