Mulla on ollu ihan perus-Lindexiä ja HM:ää, niillä pärjää kyllä. Ja se maito kyllä yleensä nousee, kun se on ihan se luonnon tarkoittama tapa lapsen ruokkimiseen Poikkeustapauksia tietty on, mutta keskimäärin näin. Uskokaa itseenne, tulevat äidit!Mites nuo imetysliivit, ku niitäki on niin montaa sorttia? Hintoja vaan oon katellu, ja mun mielestä ne on aika perhananki kalliita osa niistä, mut onko sellasia mitkä on kohtalaisen edulliset ja hyväksi todetut käytössä?
Itsellä semmonen "ongelma" ettei maidon tulemisesta ole mitään takuita, joten en kamalasti haluais ainakaan niihin ensimmäisiin satsata, jossei imetys onnistukaan
H&M:lta saa kahet liivit 20, ihan hyvät alkuun ja varsinkin yöliiveiksi toimivat. Tietty riippuu myös koostasi! (itselle riitti ihan 80B)Mulla on ollu molemmissa nänneissä lävistykset, jotka on laitettu hieman eri tavalla mitä normaalisti. Se voi vaikuttaa hyvinkin oleellisesti siihen onko tiehyet auki vai ei, ja mielummin ostaisin ensin hieman edullisemmat aluksi, jos sattuu että tiehyet on ummessa tai maitoa ei syystä tai toisesta vain nousisi heti
Hyvä, sillä pärjää jo pitkälle!Uskotaan uskotaan, ja toivotaanki vielä kaiken lisäks!
Mikä sun rintsikka koko on? Ja porukka ostaa kyllä käytetyt liivit pois, jos itelläs jää vähälle käytölle. Itse ostin nyt raskausaikana yhdet hennesin liivit ja oli ihan karmeet. Loput onkin Cake lingerien ja Hotmilkin ja niihin olen erittäin tyytyväinen ollut. Kokeilin myös Abecitan liivejä jotka tuntu hyvältä päällä. Mulle on niiden liivien ulkonäkö aika tärkee.Mites nuo imetysliivit, ku niitäki on niin montaa sorttia? Hintoja vaan oon katellu, ja mun mielestä ne on aika perhananki kalliita osa niistä, mut onko sellasia mitkä on kohtalaisen edulliset ja hyväksi todetut käytössä?
Itsellä semmonen "ongelma" ettei maidon tulemisesta ole mitään takuita, joten en kamalasti haluais ainakaan niihin ensimmäisiin satsata, jossei imetys onnistukaan
Paitsi että rintareppu on kätevämpi semmosille, jotka joutuu koiraa käyttämään pihalla nopeasti. Tai ainakin oman kokeilun perusteella on nopeampi kiinnittää mitä liina, vaikkakin liina on kivemman tuntoinen itsellekinKantoliina on kätevä, kädet vapaana ja vauva lähellä. Reppua en käyttäisi, epäergonominen vauvalle.
No pyrkimys ainakin olis vielä jokunen viikko jaksaa tolla asenteellaHyvä, sillä pärjää jo pitkälle!
Mä tykkäsin ihan pienellä vauvalla rengasliinasta, mutta repuissa on eroja - esim. Manduca käy jo vastasyntyneestä, eikä tod. ole epäergonominen. Rintareput on sitte asia erikseen.Kantoliina on kätevä, kädet vapaana ja vauva lähellä. Reppua en käyttäisi, epäergonominen vauvalle.