Mitä vaatemerkkiä ostaisit lapsellesi, jos raha ei esteenä?

  • Viestiketjun aloittaja valokuva
  • Ensimmäinen viesti
valokuva
Jos nyt ei mietitä sitä, kuinka paljon mikäkin vaatemerkki maksaa, niin mikä olisi se vaatemerkki, mistä tykkäätte eniten ja mitä lapsellenne ostaisitte?

Itse ostaisin merkkejä Catimini, Clayeux 3 Pommes ja Agatha Luiz de la Prada. Kolme ekaa on ranskalaisia klassikkoja, hurjan söpöjä ja laadukkaita vaatteita, ja viimeinen on espanjalainen vaatemerkki, tosi värikkäitä ja erilaisia vaatteita :)
 
kysymys
Alkuperäinen kirjoittaja fan:
Ehdottomasti Gymboree!! Olen aivan hulluna niihin vaatteisiin. Niitä vain ei tahdo Suomesta kauhean hyvin saada. Ihanan raikkaita, värikkäitä, laadukkaita...
Oletko kenties hulluna just sen takia kun niitä ei suomesta saa? Mun mielestä ne ei ole mitenkään erikoisia, ihmettelen miksi niistä niin paljon vouhotetaan. Jenkkimerkit on musta muutenkin vähän niin ja näin. Minäkin tykkään ap:n tapaan eurooppalaisista merkeistä kuten Catimini (liian kallis mulle ) ja Cupkake (siihen rahat joskus riittää ) .
 
minä
ostaisin kotimaisia uniikkivaatteita. näin tukisin suomalaista käsityötä. Mut eipä ole varaa. Marimekkoon ehkä törsäisin, jos kaupan hyllyillä olevista vaatteista pitäisi valkata.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:
voi jestas että ihmiset jaksaa vouhottaa jostain merkeistä :D mistä te ees tiiätte tommosia?
Täähän on vain mielikuvitus-leikkiä, ei kai kauhean monella ole varaa ostaa (ainakaan mulla) noita merkkivaatteita, mut haaveillahan niistä saa, ja kuolata nettikauppojen sivuilla ... ;)
 
Cupcake, Phister&Philina, Ticket, Me&I, MeToo...

Ostan noita kyllä nytkin, mutta en niin paljon kuin haluaisin jos raha ei olisi esteenä. Esim. Meandia ostaisin paljon enemmän, just yksivärisiä perusjuttuja (kestävät hyvin pesua).
 
Yksvaan
Samaa kuin nytkin. En koskaan kurkkaa merkkiä enkä hintalappua, jos johonkin tykästyn.
Eikä kyllä ees kiinnosta sattuuko joku muu nyt kulkemaan paremmissa tai kalliimmissa kun meidän lapset. Mulla on ihan oikea elämäkin!
 
samma här
Alkuperäinen kirjoittaja Onpas vaikeeta:
Cupcake, Phister&Philina, Ticket, Me&I, MeToo...

Ostan noita kyllä nytkin, mutta en niin paljon kuin haluaisin jos raha ei olisi esteenä. Esim. Meandia ostaisin paljon enemmän, just yksivärisiä perusjuttuja (kestävät hyvin pesua).
Phister&Philina ja Me&I, ehottomasti!!! Ja Molo (ei nimi vaatemerkkiä pahenna! )
 
super
Catimini, Minymo, Mee Too, Cupcake, T2H... onhan näitä vaikka kuinka paljon! Kirppareilta löytää joskus näitä halvalla, samoin huutiksesta. Mun paratiisi olis saada 1000e lahjakortti merkkilastenvaateliikkeeseen... :)
 

Yhteistyössä