En mä merkin mukaan ostaasi vaan sen mukaan mikä tuntuu ja näyttää kivalta. Vaikka mulla olisin miljoonia niin silti voisin mennä Halppikseen ostamaan vaatteita.
Onks noi muka jotain lastenvaate-merkkejä, taisit keksiä omasta päästäsi. Ihan pimeitä nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja quote:Nämä: No added Sugar, How to Kiss a Frow ja Finger in a Nose. Ja tietty kuppari eli Cupcake!
Täällä toinen juntti. Mä en edes katso merkkiä kun ostan, katson minkä näköinne vaate on, miltä se tuntuu ja mikä on hinta. En maksaisi mistään lasten paidasta yli 20 euroa, vaikka rahaa olisi miljuuna tilillä. Kyllä hyviä vaatteita saa halvemmallakin.Alkuperäinen kirjoittaja 2pojan äiti:Olenko ihan juntti kun en tunne näistä luetelluista merkeistä kuin muutaman? En ole kuullutkaan jostain Finger in nose -merkistä, sehän on ihan hirveän kuuloinen nimi. Mulle laadukkaita vaatteita edustaa Reima ja Tutta. En ole koskaan asioinut lastenvaate-putiikissa, jos ei H&Mää lasketa. Taidan olla oikea super-juntti jonka lapset kulkee super-junteissa vaatteitssa.
Ovat ne! Googlaa jos et usko. Ai niin, ja sellainenkin on kuin Ugly Duck! Niin ja kirjoitusvirhe: How to Kiss a FROG!Alkuperäinen kirjoittaja sylvi:Onks noi muka jotain lastenvaate-merkkejä, taisit keksiä omasta päästäsi. Ihan pimeitä nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja quote:Nämä: No added Sugar, How to Kiss a Frow ja Finger in a Nose. Ja tietty kuppari eli Cupcake!
Etkö todellakaan voisi ostaa 20e maksavaa paitaa? Etkö halua että vaate säilyy hyvänä sen käyttöiän, ei kulahda tai kutistu eka pesussa, ei mene heti nukkaiseksi tai koristelut lähde irti... Ne kaikkein halvimmat vaatteet tehdään kiinassa tms. lapsityövoimalla.Alkuperäinen kirjoittaja ylpeä juntti!:Täällä toinen juntti. Mä en edes katso merkkiä kun ostan, katson minkä näköinne vaate on, miltä se tuntuu ja mikä on hinta. En maksaisi mistään lasten paidasta yli 20 euroa, vaikka rahaa olisi miljuuna tilillä. Kyllä hyviä vaatteita saa halvemmallakin.Alkuperäinen kirjoittaja 2pojan äiti:Olenko ihan juntti kun en tunne näistä luetelluista merkeistä kuin muutaman? En ole kuullutkaan jostain Finger in nose -merkistä, sehän on ihan hirveän kuuloinen nimi. Mulle laadukkaita vaatteita edustaa Reima ja Tutta. En ole koskaan asioinut lastenvaate-putiikissa, jos ei H&Mää lasketa. Taidan olla oikea super-juntti jonka lapset kulkee super-junteissa vaatteitssa.
Onko tällaisia äitejä olemassa? Rehennellä lastensa vaatteilla? Mitä helv...? Onhan tämä provo?Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä:Ostaisin ihan sikakalliita merkkivaatteita eli Burberryä, Kenzoa, Christian Dioria... Ja logot mahdollisimman näkyvästi esillä. VOisi kerrankin rehennellä lastensa vaatteilla kun nyt ihan perus releet jokaisella päällä.
kyllä on,meillä lapsi puetaan buberryy ja muihin tuollaisiin merkkeihin! mutta en rehentele sillä et lapsella on kalliita vaatteita,ne ovat vain meidän makuunAlkuperäinen kirjoittaja Mamma passi--:Onko tällaisia äitejä olemassa? Rehennellä lastensa vaatteilla? Mitä helv...? Onhan tämä provo?Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä:Ostaisin ihan sikakalliita merkkivaatteita eli Burberryä, Kenzoa, Christian Dioria... Ja logot mahdollisimman näkyvästi esillä. VOisi kerrankin rehennellä lastensa vaatteilla kun nyt ihan perus releet jokaisella päällä.
Näin meilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en kato merkkejä koskaan kun ostan. ostan vain sen mikä näyttää, tuntuu ja on hyvä. j