Mitä tykkäät kaljusta?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
"Jos olisin yhtä kettumainen" ja koko viestisi on yhtä ad hominemia. Ei millään pahalla, mutta sinä vaikutat todella juntilta persulta noiden hamekangasjuttujesi kanssa. Jos olisit oikeasti miehekäs mies, olisit vain tyynesti tunnustanut olleesi aoheesta tietämätön, jos kerran pakko oli jotain sanoa. Sen sijaan yritit selitellä asiaa jostain lukion bilsan tunneista höpisemällä (megavau, sä oot ollut lukiossa) ja noilla noloilla henkilöhyökkäyksillä. Myötähäpeä.
Kas kas, Keijo, kyttäät näköjään tarkkaan mun viestejä :LOL:

Kaikki huomaa kyllä, että sulla on ääretön pätemisen tarve :whistle: Jätkä "osaa" jopa latinaa Gigawaude! OHHOH *ja haluaa tietty näyttää sen* :LOL: :sleep:

*Tollaset nollan arvoiset minä-minä-minä öykkärit mä kyllä jätän jatkossa huomioimatta*

Ja edelleen osoitettasi ootellessa :whistle:

-HB-
 
  • Tykkää
Reactions: Sluibailija
vierailija
Kas kas, Keijo, kyttäät näköjään tarkkaan mun viestejä :LOL:

Kaikki huomaa kyllä, että sulla on ääretön pätemisen tarve :whistle: Jätkä "osaa" jopa latinaa Gigawaude! OHHOH *ja haluaa tietty näyttää sen* :LOL: :sleep:

*Tollaset nollan arvoiset minä-minä-minä öykkärit mä kyllä jätän jatkossa huomioimatta*

Ja edelleen osoitettasi ootellessa :whistle:

-HB-
Yhä edelleen sanon, että jos yrität täällä palstalla jotain miehekkään miehen roolia vetää, niin juuri nyt sinä käyttäydyt kovin epämiehekkäästi. Kauheaa selittelyä ja puolustelua hyökkäämisellä höustettynä - ihan kuin taistelisit henkesi (tai nimimerkkisi) puolesta.
 
Yhä edelleen sanon, että jos yrität täällä palstalla jotain miehekkään miehen roolia vetää, niin juuri nyt sinä käyttäydyt kovin epämiehekkäästi. Kauheaa selittelyä ja puolustelua hyökkäämisellä höustettynä - ihan kuin taistelisit henkesi (tai nimimerkkisi) puolesta.
Keijo, sulla on puutteita luetun ymmärtämisessä :(

Johan mä sanoin, etten mä yritä mitään! Mä oon rehellisesti se, mikä mä oon! Siinä suhteessa ollaan galaksin eri laidoilla. Sä, ja sun ääretön pätemisen tarpeesi, yäkss! Vinkkinä vaan, ei sua kukaan kestä IRL...

Sä yrität päteä kybällä kokoajan. Mutta kaikki kai jo nauraa säälinsekaisin tuntein sulle.

(se postiosoite, saanko jo vihdoin pliis?) :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Sluibailija
vierailija
Keijo, sulla on puutteita luetun ymmärtämisessä :(

Johan mä sanoin, etten mä yritä mitään! Mä oon rehellisesti se, mikä mä oon! Siinä suhteessa ollaan galaksin eri laidoilla. Sä, ja sun ääretön pätemisen tarpeesi, yäkss! Vinkkinä vaan, ei sua kukaan kestä IRL...

Sä yrität päteä kybällä kokoajan. Mutta kaikki kai jo nauraa säälinsekaisin tuntein sulle.

(se postiosoite, saanko jo vihdoin pliis?) :whistle:
On aika hauskaa, miten toisessa ketjussa merikarhua esittävä henkilö höpöttelee pätemisen tarpeesta. Ilmeisesti sitä näkee muissa ne omat virheensä? :LOL: Ja huvittavaa on myös tuo lapsenomainen tapasi yrittää uskotella, että kaikki olisivat sinun puolellasi ja minua vastaan. Miehekkääksi mieheksi olet kauhean epävarma itsestäsi.
(mistä ihmeen postiosoitteesta sä jankutat?)
 
On aika hauskaa, miten toisessa ketjussa merikarhua esittävä henkilö höpöttelee pätemisen tarpeesta. Ilmeisesti sitä näkee muissa ne omat virheensä? :LOL: Ja huvittavaa on myös tuo lapsenomainen tapasi yrittää uskotella, että kaikki olisivat sinun puolellasi ja minua vastaan. Miehekkääksi mieheksi olet kauhean epävarma itsestäsi.
(mistä ihmeen postiosoitteesta sä jankutat?)
Kromosomi-Keijo hyvä, en mä ole yrittänytkään esittää itseä minään merikarhuna. Olen nyt vaan ihan itseopiskellut veneilijä, liikun niin sisäsaaristossa, kuin ulkosaaristonkin ulkopuolella. Vedit herneen nenään, kun olen avoin kaikilla... :eek: Sinä sen tituleerauksen nostit esiin :whistle:

Sinä nyt ilmeisenä maakrapuna koet kompleksia siitä, että joku osaa sellaista, mitä sinä et vielä ole norsunluutornissasi oppinut (lue: valehtelemaan osaamisestasi)

Osoitettasi mä tarviin siis siihen, että hamekangaspakettini löytää perille, lopulta sun miehekkäille lanteillesi, Keijo hyvä (y)

Kauniita unia, Kromo-Keijo


https://www.youtube.com/watch?v=-gApOfm4qd0
 

Yhteistyössä