Mitä tupaantuliaislahjaksi perheelle, jolla on jo kaikkea?

muista
kasa erilaisia puutarhatonttuja pihaa piristämään.tykkäävät taatusti ja olet varmaan heidän
mielessään pitkään.voit olla varma että saat kutsun vierailulle heti uudestaan
 
En suosittele viemään mitään pihakasveja, koska makja on niin moneen junaan. Itse en esim. voi sietää ruusupensaita ja mulla on tarkka maku et mitä haluun pihalleni istuttaa. Tietty jos tuntee pariskunnan ja tietää mistä ne tykkää..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja muista:
kasa erilaisia puutarhatonttuja pihaa piristämään.tykkäävät taatusti ja olet varmaan heidän
mielessään pitkään.voit olla varma että saat kutsun vierailulle heti uudestaan
Yhtään tonttua en minä ainakaan pihalleni laittaisi.
 
mum
Alkuperäinen kirjoittaja :
En suosittele viemään mitään pihakasveja, koska makja on niin moneen junaan. Itse en esim. voi sietää ruusupensaita ja mulla on tarkka maku et mitä haluun pihalleni istuttaa. Tietty jos tuntee pariskunnan ja tietää mistä ne tykkää..
parempi olisi lahjakortti puutarhamyymälään. Saa ite ostaa mitä haluaa
 
mävaan
Itse toivoisin lahjakorttia esim. sisustus/puutarhajuttuihin. Käy hermoon kaikki krääsä mitä kerääntyy nurkkiin. >Sit vois ostaa mitä haluaa. Voihan kortista tehdä persoonallisen ja sit voi viedä jonkun kukan, jos haluaa.
 
Hyviä vinkkejä tässä on kyllä tullut. ( Pitää laittaa korvan taakse )
Lisää kuitenkin omani.
Jos heillä takka, niin takka setti+puukori.
Ulos kaunis maalattu/koristeltu kuisti luuta.
Oletko käynyt talossa? Esim uuden käsipyyhkeet vessaan/tai keittiö pyyhkeet.
Samoin esim marimekon patalaput.
toisaalta ulko lyhty, syksyn ja talven iloksi. Osta niin iso, että mahtuu kuohari sisään kynttiläksi.
 
Mää nyt tuon vähän omaa näkökulmaa tähän: kun otsikossa sanotaan, että heillä on jo kaikkea, niin vie syötävää, juotavaa tai ei-materiaa. Itse joudun melkein joka lahjan kanssa vääntämään tekohymyn naamalle ja kiittelemään kauniisti. Ekologisista syistä en haluais yhtään lahjoja, mutta ei sitä tunnu kukaan uskovan. Seuraavaksi odotan vauvalahjoja kauhulla..
 
Soiku
Minä veisin lahjakortin. Uuteen taloon tarvitsee jatkossakin vaikka mitä. Sen vuoksi lahjakortti voisi olla sisustusliikkeeseen, rautakauppaan, huonekaluliikkeeseen tai vaikka Kodin Ykköseen.

On totta, että tavaraa tulee useasti ihan liikaa. Saunatarvikkeita varsinkin. Herkkukorikin on ihan kiva, mutta mä kallistuisin silti lahjakorttiin.
 
Jos kaikkea jo on, niin sitten syömistä/juomista.

Mun suosikki lahja näin keväällä on tehdä "kukkakimppu" yrteistä. Ostan tuoreita yrttejä niissä kaupan pikkupurkeissa ja "köytän ne yhteen, sitten laitan sellofaania ja ympärille jonkun kauniin narun. Sellanen kimppu ja pullo kuohuviiniä on kiva viedä lahjaksi.

Jos kuitenkin jotain säilyvää niin joku nätti kirja , sellanen "coffe table book" . Tai tee lehtitilaus, puutarhalehti vaikka.
 
Iloinen omistaja
Teeta perheestä karikatyyritaulu!
Me saatiin sellainen ja oli tosi hauska. Kaikki vieraatkin jaksaa sitä ihastella.
Tekijää en tiedä, mutta signeerauksessa lukee Janne. Löytyy ehkä googlesta.
 

Yhteistyössä