Mitä toivot itsellesi joululahjaksi?

"heippa"
Äiti kyseli toiveita ni toivoin kuomakengät tai pyjaman. Miehelle eilen ehdotin, että oltaisko ostamatta toisillemme lahjat. Niin vaikea keksiä mitää, ku mitää ei tartte ja jos tarttee ni voi itsekin ostaa. Miehellä vielä synttärit 25.12 joten pitää keksiä sille syndelahja. Kuulema paras lahja on "toisenlainen" lahja ;). Lasten kummeille ostin toisenlaiset lahjat, päivähoitoa lapsille ja siemenlajitelmia. Lisäksi askarrellaan jotain pientä huopakorua ja avaimenperää kummeille. Aikuisten kesken meillä on jo monta vuotta toiminut lahjarinki johon kuului mun vanhemmat, sisarukset ja puolisot. Se on hyvä ja toimiva, ei tartte jokaiselle keksiä halpaa krääsää, vaan jokainen saa yhden vähän "paremman" lahjan. Mä saatan saaha ne kuomat ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
"Hanna"
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
nohh
Toivoisin lahjakorttia kauneushoitolaan, missä pääsisin kampaajalle ja hierontaan. Molemmille olisi huutava tarve, mutta ei ole oikein rahaa kumpaankaan tällä hetkellä. Mutta enpä noita kehtaa keneltäkään pyytää.
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
"Nice"
Ensinnäkin maailmaan rauhan. Jos jotain ihan itselle pitää mainita niin sanotaanko vaikka että parantamiskyvyn ja selvänäköisyyden.
Karvan verran materiaalisempana lahjana haluan että mieheni yllättää mut joku kerta hekumallisella hotelliyöllä.
Nainen +40 v.
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
Spencer Hastings
Pastamasiinaa ja morttelia toivoin.

Kovin oon koittanu kans kärkkyä Kalevalan Pohjantähti -korvakoruja kultaisina granaateilla, ei oo tässä kuuden vuoden aikana vielä pukki tuonut :D

23v.
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
jämäpala
Mä oon siinä pisteessä, että toivon vaan sitä, että laihtuisin jouluun mennessä edes pari kiloa...pudotettavaa riittää, mutta mä en jaksa enää yhtään päivää niin, että inhoan ja häpeän itseäni koko ajan. Materiaalista viis.
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
Ensin olin sillein, että "mie en tarvi mitään." Nyt nähtävästi rälläsin itselleni jotakuinkin satasella yhteensä kirjoja amazonista ja yhdestä suomalaisesta nettikaupasta. Sietäisin saada piiskaa tällaisesta tuhlailusta. Olisin voinut silläkin rahalla ostaa papupurkkeja pahan päivän varalle.
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
Keksin mitä toivon! Muumimukeja :D Yksi sieltä toinen täältä niin ei tule turhan kalliiksi kun 10-15e kappaleelta maksavat nuo perusmukit mitä mulla ei vielä ole :)

Kiitos kaikille vastanneille. Lisääkin saa tulla tietysti!
 

Yhteistyössä