Mitä toivot itsellesi joululahjaksi?

Nap
Minä en keksinyt mitä mieheltä olisin toivonut joten annoin hänelle linkin miun pinterestiin, minne olen minuu miellyttäviä vaatteita ja muuta kerännyt, mitään ylimääräistä kamaa en tosiaankaan halua kun juuri muutossa saanut ylimääräistä hävitettyä :D

Itselleni tilasin tuossa yhden kirjan mitä jo pidemmän aikaa olen hinkunut :p

Niin ja olen vajaa 30v nainen.
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
viiiierass
Minä en toivo itselleni yhtään mitään. Kaikkea on oikeasti niin paljon ja lapset saavat uutta tavaraa niin paljon, etten jaksa sitä materiaalin määrää, joka jouluisin kotiini tulee.. Meihen kanssa emme vaihda jouluna lahjoja, se ei ole meille luontevaa. Meille riittää, että saamme ihailla lasten riemua jouluaattona <3 Olemme molemmat tosi vaatimattomia.. Itse en laita tutuille tai sukulaisille lahjoja, kukkakaupasta haen kukkia jos menen joulunpyhinä kylään.

Kukat on ainut lahja, josta voisin jouluna ilahtua. Muuten en lahjoista itse perusta. Lapset saavat paaaaljon lahjoja, kun lapsille joulu on niin taianomaista aikaa :)

Olen 34v ja lapsia meillä on viisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
Meillä läheiset lahjovat kuitenkin vaikka kieltäisi. Miten te, jotka ette toivo mitään vastaatte kysyjille vai eikö teillä oikeasti jaeta lainkaan lahjoja aikuisten kesken?
Ei meillä kauheesti aikuisten kesken jaella lahjoja, eikä siis kysellä toiveitakaan. Asiakkailta saan niitä perinteisiä punkkupulloja ja suklaarasioita.

Mutsi laittaa yleensä ennen joulua tilille x määrän rahaa per naama, joilla on tarkoitus ostaa sit lapsille, itelle ja miehelle lahjat sen puolesta. Yleensä käytän sen oman lahjarahanikin lasten lahjoihin.

Faija just osti osat, korjas mun vanhan auton ja käytti leimalla, että sain sen myyntikuntoon.
Mies osti mulle viime viikolla uuden (käytetyn, mut kuitenkin :) ) auton ja kysyi, että kattaisko se menneet synttärit ja tulevan joulun. Mun puolesta kattaa vaikka ens vuodenkin.

Että emmä nyt äkkiä keksi, mitä tässä enää edes vois toivoa...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
Vierass
Pyysin vanhempiani maksamaan yhden kurssin kun vaatimalla vaativat jotain toivetta :)
En tarvitse mitään, mutta tämä kurssi antaisi hyvän alun uuteen uraan kun olen lopen kyllästynyt työhöni. Ei tartteis mennä tämän viimeisen hoitovapaan jälkeen takaisin vanhaan työhön.

Nainen, 35v
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
Meillä on sovittu tällä kertaa että aikuisten kesken annetaan jotain ihan pientä jos mitään, eli siispä annetaan jotain pientä hömppää, suklaata tai jotain itse tehtyä (ite tein lahjat tänä vuonna) tai muuta avaimenperä-tyylistä ei niin hienoa.

Mieheltä toivon mitä vaan mikä osoittaa, että se on halunnut ilahduttaa mua.

Oon tylsä, ei oo kyllä mitään tiettyä asiaa, mitä mä haluaisin. Tai on yksi kallis tuoksu, joka kelpaisi, ja muuta vähän turhaa luksusta kuten meikit, velourasu tai kaunis yöpuku, mutta kun jotain korvaavaa tavaraa löytyy jo ennestään niin parempi kai olla toivomatta lisää.

Oikeastaan mä toivon eniten, että mun antamista lahjoista tykättäisiin ees vähän. Ja odotan joulunaikaa itsessään, kun saa syödä ja laiskotella hetken ihan sydämensä kyllyydestä ja nauttia vanhempien luona vallitsevasta rauhasta ja paremmasta elintasosta, kauniista miljööstä ja toivottavasti rennoista hetkistä.

Näin kirjoitti nainen88
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
HippuTAR
Mulla ois vaan se toive et muksut ois aaton tappelematta :xmas: No, ei tuu toteutuun.
Meillä ei aikuisten kesken lahjota. Jos lahjottais niin toivoisin yöpaidan ja semmosen kaulakorun jossa on lasten nimet ja syntymäkuukausien kivet.

Nainen 37v.
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
Mä oon toivonut Longchampin Hobo-laukkua. Oikeesti tarviin kunnon kassin ja toi olis pitkäikäinen. Harvoin kyllä toivomaani saan, sillä mieheni tykkää yllätyksistä. Toinen toive olis valkoinen joulu ja se saattaa jopa toteutua, kun lähdemme pohjoiseen jouluksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
vieraskin.
Itselleni olen ostanut lisää iittalan kastehelmi -lautasia. Niitä siis ostin jo viime vuonna ja nyt täydennystä. Lautasia on nyt 12 kpl. Mies ei mulle lahjoja halua ostaa tai ainakaan ei toivelahjoja. Vanhemmiltani saan rahaa, joten siksipä itselleni lahjat ostan. Nainen 35v.
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
Ihanan yöpaidan, ei puuvillaa tai mitään paitulia.
Mies osti mun lempibändiin liittyvän lahjan, ootan tätä lahjaa. :)
Nainen 38v
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
Materialisti
Tahdon:

Läppärin, ipadin, kunnon järjestelmäkameran jota on myös helppo käyttää, paljon ihania vaatteita

Todellisuus on se, että ostan itse itselleni halppisvideokameran ja saan yhden dvd-sarjan
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88

Yhteistyössä