Mitä tekisitte, jos saisitte parkkisakon, jossa väärä rekkari?

Jos siis ihan selkeästi on väärä rekkari, niin ettei se ole mun autostani, niin ottaisin yhteyttä pysäköinninvalvonnan toimistoon. Jos taas vaikuttais siltä, että selkeästi on mun autostani, mutta vaikkapa yksi kirjain/numero väärin merkattu, ja auton olen väärin parkkeerannut, niin maksaisin.
 
vieras
Otsikosta sai sen käsityksen, että tyyliin naapuriautolle tarkotettu sakko olis lätkäisty omaan ikkunaan. Mutta jos se on aiheellinen, niin kai se pitää maksaa. Ei kai ne aina niitä kuvia ota, siis normitilanteissa. Vai ottaako?
 
manne
Niin monesti nähtyä meilläpäin että eräät isohameiset naiset paljetti koristeisine paitoineen parkkeeraa mihin sattuu, sakkolappu jos tulee niinkuin yleensä ;)
laittaa nämä kauniit naiset sen lapun viereisen/lähimmän auton tuulilasin pyyhkijään.
 
soita
Alkuperäinen kirjoittaja IllanHämy:
Alkuperäinen kirjoittaja soita:
Eikös siinä laskussa ole joku puhelinnumero johon voi soittaa epäselvissä tapauksissa?
Oot kyllä ihan oikeassa! Mutta eri asia pääseekö läpi ikinä, kun soittoaika vaan kerran viikossa ja vain 3h kerrallaan..
Itse olen ainakin päässyt, mutta mä olenkin tällainen ihmelapsi :)
 
Järkyttävää:o
Alkuperäinen kirjoittaja manne:
Niin monesti nähtyä meilläpäin että eräät isohameiset naiset paljetti koristeisine paitoineen parkkeeraa mihin sattuu, sakkolappu jos tulee niinkuin yleensä ;)
laittaa nämä kauniit naiset sen lapun viereisen/lähimmän auton tuulilasin pyyhkijään.
Se on rasissmia jos kirjastoautoihin pannaan pysäköintivirhemaksu.:eek:
 

Yhteistyössä