Itse tekisin kohotusleikkauksen.
Mitä vikaa siinä on jos mies haluaa korjata jonku vian?
Olisiko parempi, että hän menisi ettimään pystytissejä jostain muualta?
Mä haluun tollasen miehen joka sanoo suoraan asiat -.-
Ite oon valmis tekemään mitä tahansa, jotta näytän toisen silmissä hyvältä ja en ottaisi sitä loukkauksena.
Kuitenki miehille on todella tärkeää tissit ja perse...
Noo, jokainen tavallaan. Itse en kyllä alkaisi omaa kehoani leikkelemään miehen takia. Enkä nyt tiedä, onko tuo rinta-asia mikään "vika", se nyt on yksi ominaisuus. Yleensä yksittäiset "viat" eivät vaikuta kokonaisuuteen, eli ihminen voi olla kaunis ja seksikäs, vaikka jokin yksittäinen tai muutamakin asia ei olisi niin "täydellistä".
Ainakin itse ajattelen, että jos joku rintojen muoto on kynnyskysymys, niin sitten on varmaan parempi etsiä ne täydelliset tissit muualta. Suorapuheisuus on hyvä asia esim. silloin, kun kysyn mielipidettä siitä, onko jokin vaate, jonka ostoa harkitsen, hyvännäköinen, mutta jos alkaa etsiä vikoja toisen kehosta, niin se on kyllä enemmänkin epäkohteliasta. Ja henkistä väkivaltaa tuollaisessa tapauksessa. Sen sijaan, jos minulla vaikka olisi vatsamakkarat ja kiroilisin niitä ja haluaisin niistä eroon, minusta olisi ok, jos joku kertoisi tehokkaita vatsalihasliikkeitä ja mahdollisesti neuvoisi niiden tekemisessä. Sellainen on ok. Mutta sen sijaan, jos ihminen aloittaa jonkun "mä en voi katsoakaan sua kun sulla on noi vatsamakkarat" - se ei olisi ok.
Luulen, että omalla kohdallani tuollaiset kommentit, joista ap kertoi, aiheuttaisivat sen, että oma rakkauteni ja haluni olla yhdessä alkaisivat pikku hiljaa kadota.