Mitä tekisit, jos sinulla olisi tällaiset rinnat (kuva)?

• Viestiketjun aloittaja "justiina"
  • Ensimmäinen viesti
........
Itse tekisin kohotusleikkauksen.
Mitä vikaa siinä on jos mies haluaa korjata jonku vian?
Olisiko parempi, että hän menisi ettimään pystytissejä jostain muualta?
Mä haluun tollasen miehen joka sanoo suoraan asiat -.-
Ite oon valmis tekemään mitä tahansa, jotta näytän toisen silmissä hyvältä ja en ottaisi sitä loukkauksena.
Kuitenki miehille on todella tärkeää tissit ja perse...

viera.s
Oonko mä niin sanonut? Haukkukoot molemmat toisiaan vaikka sielunsa kyllyydestä, mutta et vastannut mun kysymykseen.

Miten penis ja rinnat on toisiinsa verrannollisia?

Anna kun mä vastaan sulle, kun ei ilmeisesti sulta onnistu. Ei niitä voi verrata, koska niiden funktiot ei ole samat.

Rinnat on lähinnä ulkonäköasia eikä niiden koko vaikuta edes siihen tärkeimpään, imetykseen. Oli sitten pienirintainen tai isorintainen, imetys onnistuu. Jos ei onnistu vika on muualla kuin rintojen koossa/ulkonäössä.

Peniksellä on toinen funktio. Sillä ei ruokita lapsia. Sillä kuuluis tyydyttää nainen. Jos se on liian pieni, voi se joillekin naisille olla ongelma. Näistäkö ongelmista ei saisi puhua ja onko se haukkumista jos jonkun mielestä penis on liian pieni?

Koita nyt edes itse tajuta mistä puhut.
Ja pillun ensisijainen tarkoitus on tyydyttää mies, joten jos se löystyy synnytyksessä, pillua saa haukkua ja korjausleikkauksia vaatia?

Mielestäni erogeenisten alueiden ensisijainen tarkoitus on lisääntymiseen ja siihen liittyvien toimintojen jälkeen tuottaa nautintoa kantajalleen. Jos omat tissit, pillu tai penis ei kelpaa kumppanille, niin ei tosiaan lähdetä operaatioihin joissa vaarantuu oma kyky nauttia, vaan etsitään sellainen kumppani jolle ne kelpaa. Varsinkin, jos mitään todellista vikaa ei ole, vaan kyse on vaan silloisen kumppanin epärealistisesta odotuksista.

Aloittajan tapauksessa se ei edes ole vaikeaa löytää miehiä, jotka eivät mitään valitettavaa tisseistä löydä, sillä ovat oikein hyvät! Todennäköisesti leikkaus ainoastaan huonontaisi niiden ulkonäköä, sillä ne rinnan poikki ja nännin ympäri menevät arvet eivät tissejä kaunista.

No perheellisille ihmisille ero ei toki ole niin helppo ratkaisu, joten jos vaan pystyy, niin voi antaa moisen "rehellisyyden" mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Jos mies haluaa teinitissien takia perheensä rikkoa, niin saisi itse ratkaisunsa tehdä.

[QUOTE="Hanna";29958134]Kyllä voi seurata, pahimmassa tapauksessa vaikkapa kuolema. Leikkauksessa on aina riskit olemassa.[/QUOTE]

Kerroppas minulle miten rintojen suurennusleikkaus estää yhdynnän?

Olisi mielenkiintoista kuulla, koska koskaan en ole kuullut tai lukenut yhdestäkään tapauksesta jolla olisi yhdyntä kyky kadonnut rintaleikkauksen, minkäänlaisen, yhteydessä.

Ja jos logiikka on sitä tasoa, että henki lähtee rintojen suurennusleikkauksesta, niin ei pitäisi välttämättä osallistua koko keskusteluun.

Ei henki lähde peniksenkään suurennusleikkauksesta

Itse tekisin kohotusleikkauksen.
Mitä vikaa siinä on jos mies haluaa korjata jonku vian?
Olisiko parempi, että hän menisi ettimään pystytissejä jostain muualta?
Mä haluun tollasen miehen joka sanoo suoraan asiat -.-
Ite oon valmis tekemään mitä tahansa, jotta näytän toisen silmissä hyvältä ja en ottaisi sitä loukkauksena.
Kuitenki miehille on todella tärkeää tissit ja perse...
Noo, jokainen tavallaan. Itse en kyllä alkaisi omaa kehoani leikkelemään miehen takia. Enkä nyt tiedä, onko tuo rinta-asia mikään "vika", se nyt on yksi ominaisuus. Yleensä yksittäiset "viat" eivät vaikuta kokonaisuuteen, eli ihminen voi olla kaunis ja seksikäs, vaikka jokin yksittäinen tai muutamakin asia ei olisi niin "täydellistä".

Ainakin itse ajattelen, että jos joku rintojen muoto on kynnyskysymys, niin sitten on varmaan parempi etsiä ne täydelliset tissit muualta. Suorapuheisuus on hyvä asia esim. silloin, kun kysyn mielipidettä siitä, onko jokin vaate, jonka ostoa harkitsen, hyvännäköinen, mutta jos alkaa etsiä vikoja toisen kehosta, niin se on kyllä enemmänkin epäkohteliasta. Ja henkistä väkivaltaa tuollaisessa tapauksessa. Sen sijaan, jos minulla vaikka olisi vatsamakkarat ja kiroilisin niitä ja haluaisin niistä eroon, minusta olisi ok, jos joku kertoisi tehokkaita vatsalihasliikkeitä ja mahdollisesti neuvoisi niiden tekemisessä. Sellainen on ok. Mutta sen sijaan, jos ihminen aloittaa jonkun "mä en voi katsoakaan sua kun sulla on noi vatsamakkarat" - se ei olisi ok.

Luulen, että omalla kohdallani tuollaiset kommentit, joista ap kertoi, aiheuttaisivat sen, että oma rakkauteni ja haluni olla yhdessä alkaisivat pikku hiljaa kadota.

Jarnold
Kerroppas minulle miten rintojen suurennusleikkaus estää yhdynnän?

Olisi mielenkiintoista kuulla, koska koskaan en ole kuullut tai lukenut yhdestäkään tapauksesta jolla olisi yhdyntä kyky kadonnut rintaleikkauksen, minkäänlaisen, yhteydessä.

Ja jos logiikka on sitä tasoa, että henki lähtee rintojen suurennusleikkauksesta, niin ei pitäisi välttämättä osallistua koko keskusteluun.

Ei henki lähde peniksenkään suurennusleikkauksesta
Kaikissa isoimmissa leikkauksissa on riskinsä, kyllä niihin voi jopa kuolla. Vaikka se harvinaista onkin.

Sehän nyt on täyspäisille ihmisille ihan itsestäänselvyys, että mitään lopullista ei tehdä itselleen vain toisen ihmisen (esim. kumppani) takia, vain oman itsensä takia.

Ne joilla on muutama marmorikuula hukassa, se voi olla vähän vaikeampi asia käsittää.

En näe yhtään mitään vikaa noissa aloittajan rinnoissa, päinvastoin.
Sun miehelläs tässä on ongelma, ei sinulla.
Mä en tekis mitään leikkausoperaatioita koska et semmosia tarvii. Ja btw. noi ei ole mitkään riippurinnat.

Owl
Mitä helvettiä? Mulla oli riipummat rinnat vielä ennen lasta suurinpiirtein. Eihän nuo edes ole riiput sanan varsinaisessa merkityksessä, kun nännitkin menee ylöspäin. Älä tee leikkausta, ellei itseäsi sitten vaivaa, koska oikeasti niitä riskejä kannattaa ajatella. Sitten se esteettinen puoli, ne silikonitissit monesti näyttää huonommilta kuin aidot, anteeksi vaan, kellä on... Ei tarkoitus loukata, mutta aidot on paremmat ja sulla on vielä ihan vilpittömästi kauniit rinnat. Noilla minä menisin vaikka alasti, enkä häpeilisi kyllä yhtään. Kun sä katsot omia rintojasi, et kai _itse_ sentään oikeasti ajattele, että ne rumilta näyttää? Mikä sun mies oikein on? On vissiin muutenkin aika vaikea puoliso?
Järkytyin myös. Nuo on todella kauniit.
Uskon, että miehes tietää sen myös ja sitä kiukuttaa se, ehkä sillä on kriisi ja se pelkää menettävänsä sut ja se kohdistaa vihansa yhteen sun kauneimpaan paikkaan.
Yöksis, mikä äijä...äkkiä veks tollanen oksetus!

Yhteistyössä