[QUOTE="justiina";29955153]Kiitos kommenteista. Kävin jo plastiikkakirurgin konsultaatiossa ja leikkaus on siis oikeasti harkinnassa. Mieheni mielestä minulla on riipparinnat. Häpeilen itseäni ja rinnoista on tullut minulle arka aihe. Liiveillä olen saanut nuo näyttämään ihan hyviltä, koska liivit toki kohottavat niitä. Olen lähemmäs 40, joten miksi minulla edes pitäisi olla teinitissit?[/QUOTE]
Mitä helvettiä? Mulla oli riipummat rinnat vielä ennen lasta suurinpiirtein. Eihän nuo edes ole riiput sanan varsinaisessa merkityksessä, kun nännitkin menee ylöspäin. Älä tee leikkausta, ellei itseäsi sitten vaivaa, koska oikeasti niitä riskejä kannattaa ajatella. Sitten se esteettinen puoli, ne silikonitissit monesti näyttää huonommilta kuin aidot, anteeksi vaan, kellä on... Ei tarkoitus loukata, mutta aidot on paremmat ja sulla on vielä ihan vilpittömästi kauniit rinnat. Noilla minä menisin vaikka alasti, enkä häpeilisi kyllä yhtään. Kun sä katsot omia rintojasi, et kai _itse_ sentään oikeasti ajattele, että ne rumilta näyttää? Mikä sun mies oikein on? On vissiin muutenkin aika vaikea puoliso?