Mitä tekisit, jos löytäisit sun exäsi boxerit sun asunnostasi?

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27224807:
Muttet viimeinen,etkä se paras hälle koska susta tuli ex..eikä sua kyllä kukaa muukaan oo huolinut ainakaan pdemmäksi aikaa..
Revi sä siitä :D
Haha katotaan vaan, niin kohta oon vakavassa parisuhteessa :p sellaisen miehen kanssa, joka on sata kertaa parempi ja sopivampi mulle kuin kukaan mies koskaan sulle :D
 
Lunatic
Varmaan soittasin ja kysysin että koska hakee boxerinsa, vai heitänkö roskikseen.
Toki nuuhkaisisin ensin, kuten fortunatekin.

n.vuosi sitten lapseni löysi sillosen mieskaverini alushousut meiän sohvan sopukoista... Heitin ne lopulta roskikseen kun en muistanu koskaan antaa niitä.
 
"mammis"
ne sellaiseen dna laboratoorioon ja testaisin et ne on varmasti exän ja sen jälkeen todistuksen kanssa postittaisin exälle ja painaisin niihin vielä puulipunan kanssa huulien kuvia kriittisiin paikkoihin tietenkin
 
[QUOTE="vieras";27225119]Miten harvoin sinä siivoat jos olette olleet pitkään erossa ja nyt vasta boksereihin törmäsit?[/QUOTE]

Todellakin siivoan melkein joka päivä, mutta nykyään koetan hillitä pyykkämisintoani enkä enää pyykkää joka päivä. Siksi varmasti löysin vasta tänään ihanan exäni sexyt boxerit pyykkikorin takaa. Exä siis pistäytyi mun luona suihkussa viime viikonloppuna ja oli ilmeisesti yrittänyt heittää boxerinsa pyykkikoriin, muttei ihan ollut osunut :)
 

Yhteistyössä