Mitä tekisit, jos löytäisit sun exäsi boxerit sun asunnostasi?

a) Kirjoittaisitko facebookiin löydöstäsi :D (niin että merkkaisit exäsi siihen, jotta exän nyksäkin näkisi sen :D )
b) Marssisit suoraan exän ja sen nyksän kotiin ja läväyttäisit boxerit pöydälle :D
c) Antaisit nyksykälläsei lahjaksi
d) Veisit kierrätykseen
e) Pyytäisit tekstarilla exääsi hakemaan boxerinsa
f) jottain muuta...mitteepä? :D (oon nyt tutustunut yhteen savolaiseen mieheen netissä ja se kirjoittaa tollein ihunasti :heart: )
 
kuka nyt käytettyjä alkkareita ostaa? Kysy eksältä pari euroa ja osoite ja lähetä postilla jos tahtoo ne takaisin.
Miksi ne pitäisi fb:ssä esillä olla? ei mitenkään erikoista että eksien tavaroita löytyy kotoa..
 
heittäisin roskiin, exän boxerit ei ole mitenkään ylpeilyn tai mustasukkaisuuden aihe..mies kuitenkin tietää, että mulla on exä, niin miksi mun pitäis tehdä jostain exän boxereista suuri numero?
 
Ihmettelisin suuresti miten ne olisi tänne päätyneet ja heittäisin roskiin!

Säälittävän kuvan annat itsestäs jos mee facessa asialla mässäilee..
Tai jos niille kotiin menet kalsarit kourassa.
Ensimmäisenä monella herää taatusti ajatus siitä,et koitat heille riitaa saada aikaiseksi.

Unoha se exä jo!Sil on uusi nainen ja sä et ole se. :)
 
kuka nyt käytettyjä alkkareita ostaa? Kysy eksältä pari euroa ja osoite ja lähetä postilla jos tahtoo ne takaisin.
Miksi ne pitäisi fb:ssä esillä olla? ei mitenkään erikoista että eksien tavaroita löytyy kotoa..
Voisin tietysti lisätä, että nämä jäivät viime viikonlopulta ;D Exä kuitenkin ollut jo pitkään toisen kanssa parisuhteessa... mutta me vaan kuulutaan yhteen :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27224726:
Ihmettelisin suuresti miten ne olisi tänne päätyneet ja heittäisin roskiin!

Säälittävän kuvan annat itsestäs jos mee facessa asialla mässäilee..
Tai jos niille kotiin menet kalsarit kourassa.
Ensimmäisenä monella herää taatusti ajatus siitä,et koitat heille riitaa saada aikaiseksi.

Unoha se exä jo!Sil on uusi nainen ja sä et ole se. :)
Heh en ehkä ole eikä mun tarvitse sanoa, että voin vielä olla vaan voin sanoa, että olin alun alkaen mun exäni ihan ensimmäinen ja oikea nainen :) revi siitä
 
[QUOTE="vieras";27224746]Elätkö koskaan nykyisyydessä, kun aina on vaan ex?[/QUOTE]

Elän mä, ei tässä siitä ole kyse, ettenkö eläisi tässä päivässä :D enkä välttis haluaisi mun exää takas, mut kun ei tällä hetkellä ole just sitä nyksääkään, niin on kiva, että on edes jotain miesseuraa :D ja kuitenkin meillä on mun exän kanssa tosi syvä kiintymyssuhde.
 
no jos kuulutte yhteen miksi ette ole? tuskimpa se nykyinen ottaa tosissaan, itsesi vaan nolaat..
Voi olla, että suurin syy on mun työttömyys, kun mun exäni nykyisellä on nyt kuitenkin hyväpalkkanen työ, niin se tykkää elää vähän leveämmin. Esim. niillä on kahdestaan omakotitalo ja kaksi autoa...mulla taas on kämänen vuokra-asunto eikä autosta tietoakaan..Tietty jos mun exäni olisi mua vähän enemmän tsempanut, niin olisin varmasti valmistunut korkeakoulusta hyväpalkkaiseen työhön. Kuitenkaan elämä ei mene aina niin kuin strömssössä.
 
sosimple
Ai että mitä tekisin... no ensinnäkään, se ei ole mitenkään mahdollista että noin voisi mulle käydä. Mutta, jos jotkut epämääräiset miehelleni kuulumattomat kalsarit täältä löytäisin ja tulisin siihen tulokseen, että ne ovat exäni, heittäisin ne roskikseen. Tätsit!
 

Yhteistyössä