Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Vauva nukkuu pihalla ja minä pötköttelen nukkuvan 2v:n vieressä, eskarilainen pelailee hetken ja esikoinen on koulussa, mies töissä. Aika mukavan rauhallista, mutta eiköhän se tästä kohta piristyi kun nukkuvat herää..

Tämmöstä
Migreeniyö päättyi aamulla pahoinvointiin, tuli rokulipäivä töistä. Äsken sain vähän kalakeittoa syödyksi ja nyt on aika siedettävä olo, huimaa tosin vielä. Sängyssä lojun ja lueskelen. Mies on urheilukisassaan. Esikoinen 36 v. nukkuu tiettävästi yötyönsä jälkeen uniaan, seuraava, 32 v., hoitaa sairaita lapsiaan ja on hänkin töistään poissa, seuraava, 26 v., viettää minilomaa onnellisena poikaystävänsä kanssa ja ovat tänään menossa huonekalukaupoille, ja kuopus, 22v. on luultavasti koulussaan.

"kiki"
mies torkkuu vielä sängyssä vaikka kuin huutelen että jo nousis, itse söin juuri aamupalan. miehellekin kaadoin kahvin jo mukiin, taitaa olla pian jääkahvia :D vapaapäivä täällä päin siis!

Noroa sairastava 5 vuotias poika makaa tuossa patjalla lattialla vieressä vati ja yrittää seurata piirrettyjä tv:stä. 4 vuotias poika päristelee autojen kanssa ja yrittää saada veljeään mukaan leikkeihin. Todennäköisesti on itse samassa tilanteessa huomenna tai viimeistään ylihuomenna. Mä yritän tässä toppuutella ja rauhoitella, että ei häiritsis kipeeä samalla palstaillen. 9 kk ikäinen tyttö nukkuu terassilla vaunuissa.

Eskarilainen kuuntelee musiikkia ja leikkii autoleikkiä olohuoneessa. Päiväkotityttö hömpöttelee omissa oloissaan mekko päällä ja juhlakengät väärissä jaloissa. Juuri nyt tuli tuohon viereen mun viis kertaa liian iso huivi olalla, kuulemma menossa linnan juhliin ja mun pitää olla kampaaja. :)

Itse kuorin juuri perunat ja esivalmistelin päivällistä aikani kuluksi.

Tyttö leikkii yläkerrassa. Koirat nukkuvat kun on ollut aktiivinen aamupäivä.
Itse istun sohvalla ja kasvatan vyötärön ympärysmittaa istumalla läppäri sylissä...

Poika on koulussa ja mies töissä.

Mä maanittelen muksua happihyppelylle kauheaan pakkaseen, lähtis mun mukaan postia hakemaan. Katsotaan onnistuuko, kun se pyydystää just tiikereitä.
Takassa rätisee tuli ja mä lämmittelen varpaitani sen loisteessa.
Mies oli käynyt lunastamassa huuto-paketin, oli kuulemma hyväkuntoisia ja kaikki on kuten pitikin.

Ken guru
Sain just kylvetettyä ja syötettyä vauvan ja imuroitua...vauva nukahti just, ja keitin gaffet ja tulin tähän koneelle päivystämään. Muita täällä ei nyt olekaan kun vauva, minä ja kissat.

Syömishäiriöstä toipuva
Pikkumies nukahti, rauhallista on.

Olkkari on sekaisin leluista ja matto on edelleen rytyssä kun jumppasin aamulla.
Verhot on kiinni.
Ja mun alko tekeen järjettömästi mieli kahvia kun niin moni tässä ketjussa kertoi sitä juovansa.
Maito on loppu, joten kahvinsekaan pitää lurauttaa Tuutia.:)

Nyt meen laittamaan kahvin tippumaan ja teen pienen järkkäyksen olkkariin.:)

Yhteistyössä