Mitä teillä syödään pannukakun tai lettujen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rur
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rur

Vieras
Meillä on ollut tapana laittaa tarjolle sokeria tai hilloa, yleensä juomana on maitoa. Kesällä jos pidetään vohvelikestit, on kermavaahtoakin, yleensä silloin hillon tilalla on mansikoita viipaloituna.

Törmäsin tänään tapaan laittaa kuuman pannukakun päälle voita ja sokeria. Oli mulle ihan uutta.

Päälle sokeria ja joko vadelma- tai mansikkahilloa. Vaniljajäätelöä joskus seuraksi myös, etenkin silloin kun tarjoan pannukakkua vieraille.
Juomana lapsilla maito, minulla musta kahvi ja vesi.

pannarin kanssa hilloa. Kesällä tehdään joskus ulkona lettuja ja silloin ollut tuoreita mansikoita ja vaniljarahkaa (rainbown on hyvä),raparperihilloa joskus tehnyt,nam.

Makean pannukakun kansaa sokeria ja hilloa on tarjolla, joskus myös kermavaahtoa. Suolaisen pannukakun kanssa useinmiten vihersalaattia. Juomaksi maitoa,vettä, kivennäisvettä tai kahvia.

Makkaraa ja juustoa? Multa ilmeisesti uupuu mielikuvitusta...

Jep, maista joskus. :D
Joskus ihan tavallisen pannukakun kanssa, joskus suolainen.
Suolaista jos laitan päälle, ni silloin ei kyllä taikinassa ole pahemmin sokeria.

Viimeksi muokattu:
Meillä on ollut tapana laittaa tarjolle sokeria tai hilloa, yleensä juomana on maitoa. Kesällä jos pidetään vohvelikestit, on kermavaahtoakin, yleensä silloin hillon tilalla on mansikoita viipaloituna.

Törmäsin tänään tapaan laittaa kuuman pannukakun päälle voita ja sokeria. Oli mulle ihan uutta.

Meillä vaniljajäätelöä ja mansikkahilloa.
Tottumuskysymyksiä nuo.

:)

Jenkeissä opin tuon pannari/vaahterasiirappijutun, joten sitä on tarjolla, lettujen kanssa on omatekoista vadelmahilloa, yleensä. Vähän vaihtelee, riippuu, mikä hillopurkki on avattu.

Mun mielestä vaahterasiirappi ei sovi lettujen kanssa. :x
Jenkeissä tätä kokeilin ja ei ollu niin makoisaa..
Kerran söin ja viimeiseen kertaan jäikin.
Pannari (eli siis letut Jenkeis) oli siis kyl hyvää - mustikka pannaria, mutta se siirappi sen kans.. Plääh. Näin perus suomalaisena, joka tottunu syömään lettuja ain hillon kans ni ei toi siirappi kyl hilloo voita if u ask me..

Lettujen kans ehdottomasti joko A) mansikkahilloa tai B) lettuhilloa (täs muistaakseni on sekaisin mansikkaa, vadelmaa ja mustikkaa).

Pannarin kanssa vaan flora vanillaa - parempaa makeuttajaa saa etsiä! :)

Perus jenkki aamiainen. Pannaria (tässä tapauksessa mustikka pannaria) vaahterasiirapin ja voin kera (tosin en kyllä voita käyttänyt).

Juotavaksi kuulu hintaan vesi, appelsiinimehu ja tee. :D

pancakes.JPG

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä